Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka (CROSBI ID 698573)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Gotovac, Branka Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka // Zbornik sažetaka radova VIII. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske. 2018. str. 63-63

Podaci o odgovornosti

Gotovac, Branka

hrvatski

Iz matematičkog albuma – simulacija projektnog zadatka

Matematički album - zbirka zadataka otvorenog tipa proizašla je iz uradaka studenata Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu nastalih u okviru dvaju sukcesivnih projekata Matematika u slici i Zadatak u slici koji su realizirani kroz dvije akademske godine. Matematički album nije klasična zbirka zadataka iz matematike. Sami projektni zadaci na kojima je zbirka izgrađena spadaju u zadatke otvorenog tipa. Projekti imaju široku primjenu i mogu se provesti na svim razinama obrazovanja. Zbirka je koncipirana tako da čitatelj može sudjelovati u oba projekta virtualno. Priroda Matematičkog albuma otvara brojne mogućnosti za njegov daljnji razvoj i oplemenjivanje. Na radionici će se simulirati jedan od projektnih zadataka koji je postavljen studentima s ciljem poticanja divergentnog mišljenja, odnosno stvaralačkog pristupa problemima. Rješavanje takvih zadataka omogućuje studentima/učenicima da istražuju i kreiraju, primjenjuju i povezuju postojeća znanja i sposobnosti. Aktivnim učešćem studenata/učenika u nastavi znatno se poboljšavaju stavovi i motivacija za učenje. Radionica je strukturirana na način da prati etape projektne nastave.

nastava matematike ; projektna nastava ; stavovi prema matematici ; motivacija ; zadaci otvorenog tipa

Na VIII. kongresu nastavnika matematike Republike Hrvatske održano je i priopćenje pod tim naslovom.

engleski

From the mathematical photo album – project assignment simulation

nije evidentirano

teaching mathematics ; project based learning ; attitudes toward mathematics ; motivation ; open-ended problems

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-63.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

8. kongres nastavnika matematika

radionica

03.07.2018-05.07.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika