Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1103553

Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije


Šunda, Mirela; Babić, Vesna; Andrijašević, Mirna
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161 (2020), 3 - 4; 315-323 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1103553 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije
(Online Physical Education lessons for students of the Antun Gustav Matoš High School during the COVID-19 pandemic)

Autori
Šunda, Mirela ; Babić, Vesna ; Andrijašević, Mirna

Izvornik
Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju (1330-0059) 161 (2020), 3 - 4; 315-323

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
edukacija ; izolacija ; Mogy mobilna aplikacija ; srednja škola ; tjelesna aktivnost
(education ; high school ; lockdown ; Mogy application ; physical activity)

Sažetak
Cilj ovoga istraživanja je utvrditi pomaže li učenicima aplikacija Mogy da u vrijeme izolacije uzrokovane COVID-19 pandemijom ostanu tjelesno aktivni, postoje li razlike u tjelesnoj aktivnosti između učenika i učenica te utvrditi zadovoljstvo učenika ponuđenim modelom nastave na daljinu iz predmeta Tjelesna i zdravstvena kulture. U istraživanju je sudjelovalo 143 gimnazijalca oba spola, prosječne dobi 16, 49 ± 1, 17. Učenica je bilo 98 prosječne dobi 16, 39 ± 1, 16, a učenika 45 prosječne dobi 16, 68 ± 1, 18. Za potrebe ovoga rada napravljen je upitnik o procjeni zadovoljstva novim modelom nastave TZK-a u kojem su učenici anonimno odgovarali na postavljena pitanja o nastavi na daljinu i tjelesnoj aktivnosti u vrijeme izolacije. Statistička obrada podataka je provedena programskim paketom Statistica 13.3. Izračunati su osnovni deskriptivni pokazatelji i Studentov t-test za nezavisne uzorke. Dobiveni rezultati pokazuju da 96, 5 % učenika želi biti tjelesno aktivno i u vrijeme izolacije. Zabrinjavajući je podatak da uz sve mogućnosti koje imaju današnji mladi ipak postoji određeni postotak tjelesno neaktivnih. U ovom istraživanju dobiveno je da 15 % učenika nije tjelesno aktivno i to 17 % učenica i 9 % učenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mirna Andrijašević (autor)

Avatar Url Mirela Šunda (autor)

Avatar Url Vesna Babić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Šunda, Mirela; Babić, Vesna; Andrijašević, Mirna
Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije // Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161 (2020), 3 - 4; 315-323 (recenziran, članak, znanstveni)
Šunda, M., Babić, V. & Andrijašević, M. (2020) Nastava tjelesne i zdravstvene kulture na daljinu učenika Gimnazije Antuna Gustava Matoša tijekom COVID-19 pandemije. Napredak : Časopis za interdisciplinarna istraživanja u odgoju i obrazovanju, 161 (3 - 4), 315-323.
@article{article, year = {2020}, pages = {315-323}, keywords = {education, high school, lockdown, Mogy application, physical activity}, journal = {Napredak : \v{C}asopis za interdisciplinarna istra\v{z}ivanja u odgoju i obrazovanju}, volume = {161}, number = {3 - 4}, issn = {1330-0059}, title = {Online Physical Education lessons for students of the Antun Gustav Mato\v{s} High School during the COVID-19 pandemic}, keyword = {education, high school, lockdown, Mogy application, physical activity} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font