Primjena glazbenih igara u nastavi solfeggia (CROSBI ID 288615)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Šulentić Begić, Jasna ; Pušić, Jelena ; Pušić, Jasminka
hrvatski
Primjena glazbenih igara u nastavi solfeggia
U okviru ovoga rada, u veljači i ožujku 2019. godine, provedeno je istraživanje u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku u predškolskom, prvom i drugom razredu solfeggia. Istraživanjem se željelo uvidjeti učenička zainteresiranost za glazbene igre te spoznati njihovo mišljenje o glazbenim igrama. Rezultati su pokazali kako učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Očekivano je bilo da će učenici starije dobi biti manje zainteresirani za glazbene igre, no iznenađenje je da učenici drugoga razreda pokazuju više interesa nego učenici prvoga razreda. Naravno, ovdje govorimo o nijansama, jer su rezultati pokazali kako učenici svih dobnih skupina vole glazbene igre, rado ih izvode te su ih ocijenili vrlo visoko. Upravo zbog navedenih razloga, učitelji trebaju upotrebljavati glazbene igre u nastavi solfeggia, slušati želje učenikā i tako stvoriti poticajnu atmosferu u razredu.
nastava solfeggia, učenici mlađe školske dobi, glazbene igre
nije evidentirano
engleski
Application of music games in the beginnerSolfeggio classes
nije evidentirano
Solfeggio classes, younger school students, music games
nije evidentirano