Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena glazbenih igara u nastavi solfeggia (CROSBI ID 288615)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Šulentić Begić, Jasna ; Pušić, Jelena ; Pušić, Jasminka Primjena glazbenih igara u nastavi solfeggia // Suvremena pitanja, 30 (2020), 15; 54-64

Podaci o odgovornosti

Šulentić Begić, Jasna ; Pušić, Jelena ; Pušić, Jasminka

hrvatski

Primjena glazbenih igara u nastavi solfeggia

U okviru ovoga rada, u veljači i ožujku 2019. godine, provedeno je istraživanje u Glazbenoj školi Franje Kuhača u Osijeku u predškolskom, prvom i drugom razredu solfeggia. Istraživanjem se željelo uvidjeti učenička zainteresiranost za glazbene igre te spoznati njihovo mišljenje o glazbenim igrama. Rezultati su pokazali kako učenici mlađe školske dobi rado izvode glazbene igre te da najviše preferiraju glazbene igre s ritmovima. Očekivano je bilo da će učenici starije dobi biti manje zainteresirani za glazbene igre, no iznenađenje je da učenici drugoga razreda pokazuju više interesa nego učenici prvoga razreda. Naravno, ovdje govorimo o nijansama, jer su rezultati pokazali kako učenici svih dobnih skupina vole glazbene igre, rado ih izvode te su ih ocijenili vrlo visoko. Upravo zbog navedenih razloga, učitelji trebaju upotrebljavati glazbene igre u nastavi solfeggia, slušati želje učenikā i tako stvoriti poticajnu atmosferu u razredu.

nastava solfeggia, učenici mlađe školske dobi, glazbene igre

nije evidentirano

engleski

Application of music games in the beginnerSolfeggio classes

nije evidentirano

Solfeggio classes, younger school students, music games

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30 (15)

2020.

54-64

objavljeno

1840-1252

2303-6605

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija