Uvjeti rada u RPOO iz perspektive pedagoškog standarda (CROSBI ID 68345)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Matković, Teo ; Ivšić, Iva
hrvatski
Uvjeti rada u RPOO iz perspektive pedagoškog standarda
U poglavlju Uvjeti rada iz perspektive pedagoškog standarda prikazan je normativni okvir definiran Državnim pedagoškim standar-dom (DPS-PON) vezano za sastav i veličinu odgojno-obrazovne skupine te je isti uspoređen sa stanjem zatečenim u dječjim vrtićima, pri čemu su istražene sustavne razlike s obzirom na oblik dječjeg vrtića i sredinu u kojoj djeluje. Pored toga, istražili smo je li i na koji način je prekoračenje standarda povezano sa dimenzijama kvalitete zaposlenosti i blagostanja. U drugom dijelu poglavlja prikazano je u kojoj mjeri materijalni uvjeti u dječjim vrtićima, uključujući prostorne uvjete te opremljenost didak-tičkim sredstvima i potrošnim materijalom, prema procjeni zaposlenih utječu na kvalitetu provedbe kurikuluma, kao i na dimenzije kvalitete zaposlenja i blagostanja zaposlenih.
rani i predškolski odgoj i obrazovanje (RPOO) ; pedagoški standard ; veličina skupina ; materijalni uvjeti ; kvaliteta zaposlenosti ; blagostanje zaposlenika
nije evidentirano
engleski
Working conditions in ECEC considered with regard to National Pedagogical Standards
nije evidentirano
early childhood care and education (ECEC) ; pedagogical standards ; group size ; material conditions ; quality of employment ; employe well-being
nije evidentirano
Podaci o prilogu
78-108.
objavljeno
Podaci o knjizi
Raditi u dječjim vrtićima: rezultati istraživanja uvjeta rada u ranom i predškolskomodgoju i obrazovanju
Ivšić, Iva ; Jaklin, Katarina
Zagreb: Sindikat obrazovanja, medija i kulture Hrvatske
2020.
9789534905005