Metodički postupak primjene znanstvenih metoda pri obradi eksponencijalne funkcije (CROSBI ID 698411)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Gotovac, Branka
hrvatski
Metodički postupak primjene znanstvenih metoda pri obradi eksponencijalne funkcije
Prema iskustvima u radu sa studentima prve godine Kemijsko-tehnološkog fakulteta u Splitu, može se reći da studenti imaju poteškoća pri izradi zadataka u kojima se pojavljuje, bez obzira u kojem kontekstu, eksponencijalna i logaritamska funkcija. Postoji jaz između proceduralnog znanja i konceptualnog razumijevanja. S namjerom da se pomogne studentima da osvijeste i razjasne uočene poteškoće, konstruirani su testovi A i B. Studentima su podijeljeni obzirom na zadatak koji su imali na kolokviju iz kolegija Matematika 1. U radu su analizirani rezultati testa A i dane smjernice za analizu testa B. Rezultati su ukazali na znatno dublje korijene neznanja ispitanika. Neke promjene u pristupu učenju i poučavanju su neophodne. Prvenstveno, poučavanje usmjereno na usvajanje određenih postupaka i činjenica svesti na razumnu mjeru, a poticati i razvijati kreativnost i istraživački duh učenika. Znanstvene metode mišljenja i istraživanja treba redovito i na odgovarajući način primjenjivati u nastavi. Poštujući ta načela, izrađeni su nastavni materijali za obradu funkcija eksponencijalnog rasta.
nastava matematike ; istraživački rad ; znanstvene metode ; eksponencijalna funkcija
nije evidentirano
engleski
Methodological procedure of using of scientific methods in teaching of exponential function
nije evidentirano
teaching mathematics ; research work ; scientific methods ; exponential function
nije evidentirano
Podaci o prilogu
47-47.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova VI. kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske
Podaci o skupu
VI. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
predavanje
01.07.2014-03.07.2014
Zagreb, Hrvatska