Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Motivacija za rad i izgaranje učitelja informatike, tehničke kulture i strukovnih predmeta (CROSBI ID 288489)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Boljat, Ivica Motivacija za rad i izgaranje učitelja informatike, tehničke kulture i strukovnih predmeta // Politehnika, 4 (2020), 2; 7-18. doi: 10.36978/cte.4.2.1

Podaci o odgovornosti

Boljat, Ivica

hrvatski

Motivacija za rad i izgaranje učitelja informatike, tehničke kulture i strukovnih predmeta

Provedeno je istraživanje na uzorku od 2829 učitelja osnovnih i nastavnika srednjih škola iz svih hrvatskih županija s ciljem otkrivanja njihove percepcijeradnih uvjeta kao potencijalnihstresora i njihovoj povezanosti smotivacijomza rad, simptomima izgaranja i namjerom za napuštanje posla.Anketom su ispitani stavovi učiteljapotaknuti Skaalvikovimistraživanjima. Faktorskom analizom dobiveni su vrlo slični rezultati. Dodana su i pitanja o opterećenjuučitelja u online nastavi uzrokovanoj COVOD-19 pandemijom, o pritiskuna samostalnost učitelja od strane ravnatelja i roditelja te o društvenomstatusuučitelja.U radu se stavlja naglasak na analizu rezultatakoji se odnose na 504 učitelja i nastavnika informatike, tehničke kulture i srodnih strukovnih predmeta.Pokazale suse razlike u stavovima s obzirom na spol, godinestaža, razinuškole ukojoj suzaposleni, vrstustudija kojeg su završili te napredovanjeučitelja.Kvalitativnom analizom komentara učitelja detektirali su se glavni izvori nezadovoljstva iz perspektive učitelja, kao i potpora ovakvim istraživanjima i nada da će rezultati utjecati na promjenu odnosa Ministarstva prema učiteljima.

motivacija učitelja ; stres učitelja ; izgaranje učitelja ; zadovoljstvo poslom ; zahtjevi posla

nije evidentirano

engleski

Motivation for work and burnout of teachers of Informatics, Technical Culture and vocational subjects

nije evidentirano

teacher motivation ; teacher stress ; teacher burnout ; job satisfaction ; job requirements

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2020.

7-18

objavljeno

2584-5373

2584-6264

10.36978/cte.4.2.1

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice