Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje (CROSBI ID 698308)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Subašić, Nina ; Lončarić, Dino ; Alujević, Joško Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje // Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija. / Dobrinić, Julijan (ur.). Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 87-103

Podaci o odgovornosti

Subašić, Nina ; Lončarić, Dino ; Alujević, Joško

hrvatski

Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje

Današnje globalno tržište pred proizvođače postavlja zahtjev kontinuiranog osmišljavanja novih i kvalitetnijih proizvoda kako bi u stalnoj utrci s konkurencijom, zadovoljavajući želje i potrebe kupaca povećavali prodaju te osvojili i održavali poziciju vodećeg na tržištu. Nagli razvoj nautičkog tržišta čini pitanje razvoja novog proizvoda ključnim čimbenikom uspjeha na području nautičke proizvodnje. Cilj rada je na primjeru razvoja projekta brodice za nautički turizam prikazati tipični proces razvoja novog proizvoda u brodograđevnoj industriji, počevši od generiranja ideje do izlaska na tržište. Poseban naglasak stavljen je na razvoj odgovarajuće marketinške strategije odnosno uvođenje novog proizvoda na tržište.

razvoj novog proizvoda, marketing novog proizvoda, strategija marketinga u nautici, idejni projekt, razvoj prototipa, poludeplasmanska brodica

nije evidentirano

engleski

New product development process analysis and corresponding marketing strategies - case study in boatbuilding industry

nije evidentirano

new product development, marketing new product, marketing strategy in nautics, conceptual design, prototype development strategy in pleasure boat market, semi-displacement pleasure boat

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-103.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija.

Dobrinić, Julijan

Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci

953-6326-48-5

Podaci o skupu

17.th Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija.

predavanje

19.10.2006-21.10.2006

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano