Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1102438

Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje


Subašić, Nina; Lončarić, Dino; Alujević, Joško
Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje // Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija. / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 87-103 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1102438 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje
(New product development process analysis and corresponding marketing strategies - case study in boatbuilding industry)

Autori
Subašić, Nina ; Lončarić, Dino ; Alujević, Joško

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija. / Dobrinić, Julijan - Rijeka : Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006, 87-103

ISBN
953-6326-48-5

Skup
17.th Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija.

Mjesto i datum
Opatija, Hhrvatska, 19-21.10.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
razvoj novog proizvoda, marketing novog proizvoda, strategija marketinga u nautici, idejni projekt, razvoj prototipa, poludeplasmanska brodica
(new product development, marketing new product, marketing strategy in nautics, conceptual design, prototype development strategy in pleasure boat market, semi-displacement pleasure boat)

Sažetak
Današnje globalno tržište pred proizvođače postavlja zahtjev kontinuiranog osmišljavanja novih i kvalitetnijih proizvoda kako bi u stalnoj utrci s konkurencijom, zadovoljavajući želje i potrebe kupaca povećavali prodaju te osvojili i održavali poziciju vodećeg na tržištu. Nagli razvoj nautičkog tržišta čini pitanje razvoja novog proizvoda ključnim čimbenikom uspjeha na području nautičke proizvodnje. Cilj rada je na primjeru razvoja projekta brodice za nautički turizam prikazati tipični proces razvoja novog proizvoda u brodograđevnoj industriji, počevši od generiranja ideje do izlaska na tržište. Poseban naglasak stavljen je na razvoj odgovarajuće marketinške strategije odnosno uvođenje novog proizvoda na tržište.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Dino Lončarić (autor)

Avatar Url Nina Antičić (autor)

Avatar Url Joško Alujević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Subašić, Nina; Lončarić, Dino; Alujević, Joško
Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje // Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija. / Dobrinić, Julijan (ur.).
Rijeka: Tehnički fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 87-103 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Subašić, N., Lončarić, D. & Alujević, J. (2006) Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovarajuće marketinške strategije u području nautičke proizvodnje. U: Dobrinić, J. (ur.)Conference Proceedings of Symposium on Theory and Practice of Shipbuilding in Memoriam Prof. Leopold Sorta 2006, Opatija..
@article{article, author = {Suba\v{s}i\'{c}, Nina and Lon\v{c}ari\'{c}, Dino and Alujevi\'{c}, Jo\v{s}ko}, editor = {Dobrini\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {87-103}, keywords = {razvoj novog proizvoda, marketing novog proizvoda, strategija marketinga u nautici, idejni projekt, razvoj prototipa, poludeplasmanska brodica}, isbn = {953-6326-48-5}, title = {Analiza procesa razvoja novog proizvod i odgovaraju\'{c}e marketin\v{s}ke strategije u podru\v{c}ju nauti\v{c}ke proizvodnje}, keyword = {razvoj novog proizvoda, marketing novog proizvoda, strategija marketinga u nautici, idejni projekt, razvoj prototipa, poludeplasmanska brodica}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hhrvatska} }
@article{article, author = {Suba\v{s}i\'{c}, Nina and Lon\v{c}ari\'{c}, Dino and Alujevi\'{c}, Jo\v{s}ko}, editor = {Dobrini\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {87-103}, keywords = {new product development, marketing new product, marketing strategy in nautics, conceptual design, prototype development strategy in pleasure boat market, semi-displacement pleasure boat}, isbn = {953-6326-48-5}, title = {New product development process analysis and corresponding marketing strategies - case study in boatbuilding industry}, keyword = {new product development, marketing new product, marketing strategy in nautics, conceptual design, prototype development strategy in pleasure boat market, semi-displacement pleasure boat}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hhrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font