Podići jedra. Prilozi raspravi o ulozi filozofije u obrazovanju odgojiteljica i odgojitelja (CROSBI ID 19927)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Krznar, Tomislav ; Kevac, Tea ; Švogor Šipek, Ana ; Ožeg, Antonija ; Šijak, Silvija ; Zrno, Tajana s. Marija
hrvatski
Podići jedra. Prilozi raspravi o ulozi filozofije u obrazovanju odgojiteljica i odgojitelja
U ovoj publikaciji donosimo dio rezultata istraživanja provedenih u trima manjima projektima (ostvarenima potporama Sveučilišta u Zagrebu) koji su u fokusu imali problematiku nastave filozofije u okviru učiteljskih i odgojiteljskih studija. U početnom dijelu rasprave bit će ocrtana predmetna (idejna) i metodološka (provedbena) određenja provedenih istraživanja kako bismo lakše sagledali kontekst nastanka rezultata predstavljenih u ovoj knjizi te kako bismo prikazali jasniju sliku tih rezultata. Uistinu značajno određenje svih naših istraživačkih nastojanja jest promišljanje o problematici nastave filozofije u okviru kolegija filozofije odgoja. Konkretno, oblikovano u pitanjima kako je moguće i, nadasve, kako je potrebno u zadanom okviru učiteljskih i odgojiteljskih studija p(r)oučavati filozofiju. U filozofiji je mnogo misaonih zakona koji su, bilo idejno, logički ili empirijski, nezaobilazni za djelovanje na način filozofije, no vjerujemo da je jedan zakon temeljan: nije moguće poučavati bez neprekidnog učenja. Tomu je posebno tako što znanja u filozofiji, osim sadržajnih (reducirano rečeno, faktografskih) određenja, nose i ona egzistencijalna, ona koja nedvojbeno upućuju na to kako biti čovjekom. Na stranicama koje slijede višekratno nastojimo razjasniti taj zamršeni sklop, posebno imajući pred očima problematiku filozofije odgoja kako smo je ocrtali.
Filozofija odgoja ; odgojiteljice ; odgojitelji ; dijalog ; pluralizam ; bioetika
nije evidentirano
engleski
Raise the sails. Contributions to the discussion of the role of philosophy in the education of educators
nije evidentirano
Philosophy of education ; educators ; dialogue ; pluralism ; bioethics
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2020.
0789538115639
200
objavljeno