Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača (CROSBI ID 288291)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Rezo, Danijela Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 3-4; 25-38

Podaci o odgovornosti

Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Rezo, Danijela

hrvatski

Online kupovno ponašanje potrošača: značajni čimbenici i medijatorna uloga stavova potrošača

Uvažavajući napredak tehnologije, dostupnost različitih kanala prodaje i kupovine, te trendove u ponašanju potrošača, glavna svrha ovog rada je istražiti online kupovno ponašanje potrošača kroz stavove potrošača prema online kupovini. Tako je u fokusu istraživanja utjecaj odabranih čimbenika (percepcije cijene, potkrepljenja, značaja objava na društvenim mrežama i online recenzija) na stvaranje pozitivnih stavova prema online kupovini i njihov daljnji utjecaj na učestalost online kupovine. Stavovi prema online kupovini imaju posredničku, odnosno medijatornu ulogu, te se njihov značaj utvrđivao putem izravnih, neizravnih i ukupnih učinaka. Rezultati istraživanja, dobiveni regresijskom analizom, su pokazali da od istraživanih prediktora, neočekivano, samo čimbenik potkrepljenja pozitivno utječe na online kupovinu pri čemu je taj utjecaj izraženiji uz prisustvo pozitivnih stavova prema online kupovini. Dobiveni rezultati, osim znanstvenog doprinosa, imaju i marketinške implikacije za praksu. U radu se također daje uvid u ograničenja istraživanja, te smjernice za buduća istraživanja ove problematike.

online kupovina, stavovi potrošača, cijena, nagrade, društvene mreže, online recenzije

nije evidentirano

engleski

Online buying behavior: influential factors and mediating role of consumer attitudes

nije evidentirano

online buying, consumer attitudes, price, rewards, social networks, online reviews

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (3-4)

2020.

25-38

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice