Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća (CROSBI ID 698241)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Andrlić, Berislav ; Kuda Ljiljana Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća // Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea" / Katalinić, Branko (ur.). Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna, 2020. str. 009-013

Podaci o odgovornosti

Andrlić, Berislav ; Kuda Ljiljana

hrvatski

Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća

Da bi poduzeće ostvarilo svoje ciljeve i željenu dobit, vrlo je važno na koji način će nastupiti na tržištu. Zbog stalnih promjena i s obzirom na veliku tržišnu konkurenciju, poduzeće mora koristiti razne alate i tehnike. Promocija putem masovnih medija jedna je od najvažnijih alata poduzeća u marketing komunikaciji u kombinaciji sa ostalim marketinškim aktivnostima. Ona predstavlja jednosmjernu informaciju o proizvodima i uslugama usmjerenu prema tržištu. Podsjeća na njihovo postojanje, imidžu, društvenoj uključenosti i odgovornosti poduzeća.

promocija, mediji, marketing

nije evidentirano

engleski

Mass Media in Function of Company Promotion

nije evidentirano

promotion, media, marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

009-013.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea"

Katalinić, Branko

Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna

978-3-902734-26-6

Podaci o skupu

Vallis Aurea – 7th International Conference

poster

24.09.2020-25.09.2020

Požega, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija