Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća (CROSBI ID 698241)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Andrlić, Berislav ; Kuda Ljiljana
hrvatski
Masovni mediji u funkciji promocije poduzeća
Da bi poduzeće ostvarilo svoje ciljeve i željenu dobit, vrlo je važno na koji način će nastupiti na tržištu. Zbog stalnih promjena i s obzirom na veliku tržišnu konkurenciju, poduzeće mora koristiti razne alate i tehnike. Promocija putem masovnih medija jedna je od najvažnijih alata poduzeća u marketing komunikaciji u kombinaciji sa ostalim marketinškim aktivnostima. Ona predstavlja jednosmjernu informaciju o proizvodima i uslugama usmjerenu prema tržištu. Podsjeća na njihovo postojanje, imidžu, društvenoj uključenosti i odgovornosti poduzeća.
promocija, mediji, marketing
nije evidentirano
engleski
Mass Media in Function of Company Promotion
nije evidentirano
promotion, media, marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
009-013.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Proceedings of 7th International Conference “Vallis Aurea"
Katalinić, Branko
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
978-3-902734-26-6
Podaci o skupu
Vallis Aurea – 7th International Conference
poster
24.09.2020-25.09.2020
Požega, Hrvatska