Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji (CROSBI ID 288203)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Paulin, Goran ; Ivašić‐Kos, Marina ; Ipšić, Ivo
hrvatski
Mogućnost primjene govora u računalnim igrama temeljenim na lokaciji
Iako je govor u računalno sintetiziranom obliku postao dio računalnih igara već 1978. godine, njegova primjena, osobito u žanru računalnih igara temeljenih na lokaciji, slabo je istražena. U ovom radu predstavljen je pregled implementacije govora u računalnim igrama nastalim u razdoblju od 1978. do 2018. godine i dosadašnja iskustva njegove primjene. Fokus je stavljen na analizu mogućnosti korištenja govornih tehnologija u računalnim igrama temeljenim na lokaciji. Zaključak donosi odgovor na pitanje ima li smisla, s obzirom na specifičnosti žanra i aktualno stanje tehnologije, uvoditi govorne tehnologije u igre temeljene na lokaciji te koji su preduvjeti za to.
govorne tehnologije ; računalne igre ; igre temeljene na lokaciji ; sinteza govora u igrama ; automatsko raspoznavanje govora u igrama
nije evidentirano
engleski
Possibility of using speech in location‐based computer games
nije evidentirano
speech technology ; computer games ; location-based computer games ; speech synthesis in computer games ; automatic speech recognition in computer games
nije evidentirano
Podaci o izdanju
37 (1)
2020.
31-59
objavljeno
0352-7565
1849-2126
10.22210/govor.2020.37.02