Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi (CROSBI ID 288191)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Kunac, Sani Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 2; 533-552. doi: https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8

Podaci o odgovornosti

Kunac, Sani

hrvatski

Odgojno-obrazovne filozofije - ključ razumijevanja uloge nastavnikovih uvjerenja u odgojno-obrazovnoj praksi

Suvremena je paradigma u pedagogiji usmjerena na holistički razvoj pojedinaca kurikulnim pristupom s naglaskom na ishode učenja i poučavanja. Naglašava se aktivna uloga učenika u nastavi, ali i važnost uloge nastavnika kao osobe koja oblikuje nastavno okruženje i organizira nastavni proces. Odgojno-obrazovne filozofije nastavnikā i uvjerenja koja su im u pozadini uvelike utječu na njihovu odgojno- obrazovnu praksu i djelovanje u nastavi. No još uvijek postoji neujednačenost u definiranju, identifikaciji i klasifikaciji odgojno- obrazovnih filozofija. Cilj je ovoga rada dati pregled literature o odgojno-obrazovnim filozofijama, pridonijeti određenju konstrukta, uputiti na važnost istraživanja odgojno- obrazovnih filozofija unutar pedagogije te uputiti na povezanost između odgojno-obrazovnih filozofija nastavnika i različitih vidova njihova odgojno-obrazovnog djelovanja.

nastava ; suvremene odgojno-obrazovne filozofije ; tradicionalne odgojno-obrazovne filozofije

nije evidentirano

engleski

Education philosophies – the key to understanding the role of teacher's beliefs in education practice

nije evidentirano

contemporary educational philosophies ; lectures ; traditional educational philosophies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69 (2)

2020.

533-552

objavljeno

0037-654X

1849-532X

https://doi.org/10.38003/sv.69.2.8

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice