Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

O razvoju geometrijskog mišljenja u nastavi matematike prema van Hieleovoj teoriji (CROSBI ID 698145)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Baranović, Nives ; Cindrić, Maja O razvoju geometrijskog mišljenja u nastavi matematike prema van Hieleovoj teoriji. 2015

Podaci o odgovornosti

Baranović, Nives ; Cindrić, Maja

hrvatski

O razvoju geometrijskog mišljenja u nastavi matematike prema van Hieleovoj teoriji

Iako su geometrijska znanja privilegirano sredstvo za razvoj matematičkog mišljenja, a uz to su i društveno korisna, u nastavnoj praksi geometrija odmiče prema marginama: mnogi učenici je ne vole učiti, a ima i nastavnika koji je ne vole poučavati. Baveći se tom problematikom, brojna istraživanja o učenju i poučavanju geometrije zadnjih decenija otkrivaju zašto mnogi učenici imaju teškoće pri učenju geometrijskih sadržaja te daju smjernice koje bi mogle pomoći u savladavanju tih teškoća. Jedna od istaknutih teorija, koja se time bavi, van Hielova teorija, postavljena je krajem pedesetih godina prošlog stoljeća i stalno se razvija kroz razne vrste novih istraživanja. U radu će biti prikazane glavne ideje van Hieleove teorije učenja geometrije: model razvoja geometrijskog mišljenja kroz pet razina, osnovne karakteristike tog modela te preporučena strategija poučavanja za uspješno napredovanje prema opisanom modelu. Osim opisa same teorije, biti će prikazani rezultati jednog eksperimentalnog istraživanja utemeljenog na van Hieleovoj teoriji te primjeri primjene te teorije u procesu učenja (euklidske) geometrije studenata učiteljskog studija.

geometrija ; razvoj geometrijskog mišljenja ; strategija poučavanja ; van Hieleova teorija

nije evidentirano

engleski

On the development of geometric thinking in mathematics teaching according to van Hiele's theory

nije evidentirano

geometry ; development of geometrical thinking ; teaching strategy ; van Hiele's theory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2015.

nije evidentirano

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Šesti simpozijum "Matematika i primene"

predavanje

16.10.2015-17.10.2015

Beograd, Srbija

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti