Koncept geobaštine u nastavi geografije (CROSBI ID 438256)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Sebić, Dana
Vuk, Ružica ; Buzjak, Nenad
hrvatski
Koncept geobaštine u nastavi geografije
Geobaštinu čine lokaliteti i stijene, minerali i fosili, geološki procesi i geomorfološki oblici te tla, važni za razumijevanje Zemljine prošlosti. Također, geobaština i georaznolikost posjeduju stvarnu, estetsku, kulturnu, obrazovnu, znanstvenu, funkcionalnu i ekonomsku vrijednost. Ciljevi ovoga rada jesu prikazati povijesni razvoj te zakonodavni i institucionalni okvir zaštite geobaštine. Također, rad obuhvaća usporednu analizu zastupljenosti koncepta geobaštine u dokumentima za nastavu Geografije u Hrvatskoj, Sloveniji i Australiji. Cilj rada jest i istraživanje iskustava i stavova nastavnika geografije o konceptu geobaštine, kao i istraživanje razumijevanja koncepta geobaštine i stavova o geobaštini studenata integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Geografija i povijest ; smjer: nastavnički te studenata diplomskog sveučilišnog studija Geografija ; smjer: nastavnički. Temeljem analize izvora i literature, u sklopu rada kreiran je prijedlog trodnevne terenske nastave na prostoru geoparka Viški arhipelag, sa svrhom predstavljanja mogućnosti za razvoj koncepta geobaštine primjenom terenske nastave kao strategije učenja i poučavanja.
geobaština, georaznolikost, nastava geografije, kurikulum
nije evidentirano
engleski
The concept of geoheritage in teaching Geography
nije evidentirano
geoheritage, geodiversity, teaching Geography, curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
17.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb