Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina (CROSBI ID 438246)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Cerjak, Josip
Vuk, Ružica
hrvatski
Komparativna analiza kurikuluma geografije odabranih država Europe i međunarodnih procjena znanja i vještina
U diplomskome radu analiziraju se kurikulumi geografije četiriju europskih država: Finske, Poljske, Rumunjske i Slovenije te kompariraju s Nacionalnim kurikulumom nastavnoga predmeta geografije za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj. Uz kurikulume navedenih država, analizirani su i rezultati PISA istraživanja u navedenim državama kao jedan od pokazatelja razine geografskih znanja i vještina i prirodoslovne pismenosti. Strukturiranim intervjuom prikupljene će se informacije i stavovi nekoliko sudionika PISA testiranja (2015.) kao primjer njihovog doživljaja testiranja, načina rješavanja ispita i konačnih rezultata. Komparativna analiza kurikuluma geografije usmjerena je na analizu trajanja obveznog obrazovanja, važnost geografije u obrazovnim sustavima, broj sati geografije u ukupnoj godišnjoj, mjesečnoj i tjednoj satnici te na osnovne ishode u pojedinim godinama učenja geografije.
kurikulum, predmetni kurikulum geografije, geografska znanja, geografske vještine, PISA testiranje
nije evidentirano
engleski
Comparative analysis of geography curricula of selected European countries and International appraisal of knowledge and skills
nije evidentirano
Curriculum, subject geography curriculum, geographic knowledge, geographic skills, PISA testing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
88
27.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb