Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske (CROSBI ID 438244)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hrgović, Ivana
Vuk, Ružica
hrvatski
Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske
U radu su analizirani sadržaji o održivom razvoju u nastavnim programima za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj te kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj. Analiziraju se sastavnice važećih nastavnih programa za osnovne škole i gimnazije te kurikuluma međupredmetne teme Održivi razvoj koji će se frontalno primjenjivati u prvom, petom i sedmom razredu osnovne škole i prvom razredu gimnazije od 2019/2020. školske godine. Izvršena je djelomična usporedba sličnih sastavnica dokumenata, a ključni sadržaji sintetizirani su u preglednim tablicama. Utvrđene su značajne razlike u strukturi i sadržaju dokumenata, kao i položaju međupredmetne teme Održivi razvoj. Odgojno- obrazovni ciljevi i zadaće u aktualnim nastavnim programima nisu dovoljno jasno povezani sa sadržajima niti su usklađeni prema nastavnim predmetima i razredima. Kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj donosi temeljito razrađena odgojno-obrazovna očekivanja te jasne preporuke za njihovo ostvarivanje. Ispitani su stavovi i iskustva nastavnika geografije vezani uz održivi razvoj u svrhu dobivanja dubljeg uvida u položaj ove međupredmetne teme u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske.
održivi razvoj, međupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum
nije evidentirano
engleski
Sustainable Development as curricular theme in the educational system of Croatia
nije evidentirano
sustainable development, curricular theme, education, curriculum
nije evidentirano
Podaci o izdanju
65
15.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Zagreb