Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske (CROSBI ID 438244)

Ocjenski rad | diplomski rad

Hrgović, Ivana Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske / Vuk, Ružica (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Hrgović, Ivana

Vuk, Ružica

hrvatski

Međupredmetna tema Održivi razvoj u odgojno- obrazovnom sustavu Republike Hrvatske

U radu su analizirani sadržaji o održivom razvoju u nastavnim programima za osnovne škole i gimnazije u Republici Hrvatskoj te kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj. Analiziraju se sastavnice važećih nastavnih programa za osnovne škole i gimnazije te kurikuluma međupredmetne teme Održivi razvoj koji će se frontalno primjenjivati u prvom, petom i sedmom razredu osnovne škole i prvom razredu gimnazije od 2019/2020. školske godine. Izvršena je djelomična usporedba sličnih sastavnica dokumenata, a ključni sadržaji sintetizirani su u preglednim tablicama. Utvrđene su značajne razlike u strukturi i sadržaju dokumenata, kao i položaju međupredmetne teme Održivi razvoj. Odgojno- obrazovni ciljevi i zadaće u aktualnim nastavnim programima nisu dovoljno jasno povezani sa sadržajima niti su usklađeni prema nastavnim predmetima i razredima. Kurikulum međupredmetne teme Održivi razvoj donosi temeljito razrađena odgojno-obrazovna očekivanja te jasne preporuke za njihovo ostvarivanje. Ispitani su stavovi i iskustva nastavnika geografije vezani uz održivi razvoj u svrhu dobivanja dubljeg uvida u položaj ove međupredmetne teme u odgojno-obrazovnom sustavu Republike Hrvatske.

održivi razvoj, međupredmetna tema, odgoj i obrazovanje, kurikulum

nije evidentirano

engleski

Sustainable Development as curricular theme in the educational system of Croatia

nije evidentirano

sustainable development, curricular theme, education, curriculum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

65

15.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Geografija