Razvoj konjičkog turrizma kontinentalne hrvatske – analiza slučaja Vukovarsko-srijemske županije (CROSBI ID 698076)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Banožić, mario
hrvatski
Razvoj konjičkog turrizma kontinentalne hrvatske – analiza slučaja Vukovarsko-srijemske županije
Rad je koncipiran u dvije cjeline i zaključak. U prvoj se cjelini govori o konjogojstvu općenito, zatim o njegovom položaju u Republici Hrvatskoj i u zemljama članicama Europske unije te o njegovoj ulozi u hrvatskom gospodarstvu. U drugom se dijelu rada prikazuje poveznica između konjičkoga sporta i konja u turizmu te konja kao važnoga segmenta u kulturnom identitetu Hrvata koji se može predstaviti kroz turizam. Osim što imaju važnu ulogu u sportu, konji su i važan dio kulturnoga identiteta i kulturne baštine, a time i dio nacionalnoga ponosa koji su mnoge europske zemlje prepoznale i integrirale u svoju nacionalnu baštinu, a time su još dodatno ojačale i turističku prepoznatljivost u cijelom svijetu. Ovim se radom želi pokazati da smo zaboravili jednu industrijsku granu koja u razvijenim zemljama svijeta pridonosi BDP-u. S obzirom na to da nije velik broj autora obrađivao ovu temu, u radu su korištene službene stranice resornih ministarstava, turističkih zajednica, relevantnih konjičkih udruga i konjičkih klubova, ali i znanstveni radovi koji su objavljeni na međunarodnim simpozijima i konferencijama te u zbornicima i časopisima. Zaključak je spoj literature i osobnih iskustava aktivnih uzgajivača, instruktora jahanja te ljudi koji rade u Vukovarsko- srijemskoj županiji.
turizam, marketing, turistička ponuda, turistički proizvod, konjički turizam
nije evidentirano
engleski
Development of equestrian tourism in continental Croatia - case study of Vukovar-Srijem County
nije evidentirano
tourism, marketing, tourist offer, tourist product, equestrian tourism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-224.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
U potrazi za zajedničkim nazivnikom komunikacija, turizam, nacionalna kultura i brend, Communication Management Foruma 2019
978-953-58317-4-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096