Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja (CROSBI ID 68268)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pejić Papak, Petra ; Mohorić, Melanija Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva Kamo i kako dalje? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 162-172

Podaci o odgovornosti

Pejić Papak, Petra ; Mohorić, Melanija

hrvatski

Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja

Razredno ozračje je skup činitelja koji pridonose uspješnosti ostvarivanja ishoda poučavanja. Za učinkovite odnose među subjektima nastave, izmjenu različitih metoda i oblika poučavanja, potrebno je osigurati sredine za učenje u kojima je poučavanje determinirano poticajnim razrednim ozračjem, usmjerenim na učenika ali i cjelokupan odgojno- obrazovni proces. Upravo osobne i profesionalne kvalitete učitelja pridonose stvaranju pozitivnog i poticajnog ozračja, stoga je vrlo važna razina njegove kompetentnosti. Konstruiranim upitnikom sastavljenim od dvije skale analizirali su stavovi 222 učitelja razredne nastave iz Primorsko-goranske, Istarske i Ličko- senjske županije o značaju kompetentnosti učitelja, učestalosti korištenja oblika i metoda rada pri poučavanju u funkciji stvaranja poticajnog razrednog ozračja. Uz deskriptivne pokazatelje provedena je jednosmjerna analiza varijance za utvrđivanje razlika među ispitanicima s obzirom na županiju. Rezultati ukazuju da su upravo međuljudski odnosi unutar razreda ključnim faktorom stvaranja poticajnog razrednog ozračja uz primjenu suradničkih oblika i strategija rad, usmjerenost na interese učenika te jasno definiranje ishoda poučavanja.

kompetentnost učitelja, oblici i strategije rada, poticajno ozračje, suvremeno poučavanje

nije evidentirano

engleski

Stimulating Classroom Environment: Elements of Successful Teaching

nije evidentirano

contemporary teaching, stimulating atmosphere, teacher competence, teaching methods and strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

162-172.

objavljeno

Podaci o knjizi

Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2020.

978-953-6965-96-0

Povezanost rada

Pedagogija