Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja (CROSBI ID 68268)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pejić Papak, Petra ; Mohorić, Melanija
hrvatski
Poticajno razredno ozračje: elementi uspješnosti poučavanja
Razredno ozračje je skup činitelja koji pridonose uspješnosti ostvarivanja ishoda poučavanja. Za učinkovite odnose među subjektima nastave, izmjenu različitih metoda i oblika poučavanja, potrebno je osigurati sredine za učenje u kojima je poučavanje determinirano poticajnim razrednim ozračjem, usmjerenim na učenika ali i cjelokupan odgojno- obrazovni proces. Upravo osobne i profesionalne kvalitete učitelja pridonose stvaranju pozitivnog i poticajnog ozračja, stoga je vrlo važna razina njegove kompetentnosti. Konstruiranim upitnikom sastavljenim od dvije skale analizirali su stavovi 222 učitelja razredne nastave iz Primorsko-goranske, Istarske i Ličko- senjske županije o značaju kompetentnosti učitelja, učestalosti korištenja oblika i metoda rada pri poučavanju u funkciji stvaranja poticajnog razrednog ozračja. Uz deskriptivne pokazatelje provedena je jednosmjerna analiza varijance za utvrđivanje razlika među ispitanicima s obzirom na županiju. Rezultati ukazuju da su upravo međuljudski odnosi unutar razreda ključnim faktorom stvaranja poticajnog razrednog ozračja uz primjenu suradničkih oblika i strategija rad, usmjerenost na interese učenika te jasno definiranje ishoda poučavanja.
kompetentnost učitelja, oblici i strategije rada, poticajno ozračje, suvremeno poučavanje
nije evidentirano
engleski
Stimulating Classroom Environment: Elements of Successful Teaching
nije evidentirano
contemporary teaching, stimulating atmosphere, teacher competence, teaching methods and strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
162-172.
objavljeno
Podaci o knjizi
Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizdarevikj, Jasmina
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2020.
978-953-6965-96-0