Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dinitrozobenzenski polimeri (istraživački dio); Prirodni i sintetski polimeri – primjer dobre nastavne prakse (metodički dio) (CROSBI ID 438216)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mesarić, Mateja Dinitrozobenzenski polimeri (istraživački dio); Prirodni i sintetski polimeri – primjer dobre nastavne prakse (metodički dio) / Vančik, Hrvoj ; Mrvoš-Sermek, Draginja (mentor); Bibulić, Petar (neposredni voditelj). Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2017

Podaci o odgovornosti

Mesarić, Mateja

Vančik, Hrvoj ; Mrvoš-Sermek, Draginja

Bibulić, Petar

hrvatski

Dinitrozobenzenski polimeri (istraživački dio); Prirodni i sintetski polimeri – primjer dobre nastavne prakse (metodički dio)

Ovaj diplomski rad sastoji se od dvije cjeline: istraživačkog i metodičkog dijela. U sklopu prvog dijela proučena je polimerizacija 1, 4– dinitrozobenzena u kriogenim uvjetima. Eksperimentalni dio rada obuhvaća dobivanje monomera navedenog C–nitrozo spoja dvjema metodama, sublimacijom te fotolizom UV– zračenjem pri niskoj temperaturi i njegovu ponovnu polimerizaciju. Ispitan je i utjecaj topokemijske sredine na brzinu polimerizacije te na omjer nastalih E– i Z–azodioksi polimera. Kinetika polimerizacije praćena je IR– spektroskopijom, a dobiveni podatci interpretirani su Avrami–Erofeevim modelom za opis reakcija u čvrstom stanju. Iz dobivenih konstanti brzina reakcije određene su energije aktivacije ovih kemijskih reakcija. U metodičkom dijelu pod naslovom Prirodni i sintetski polimeri – primjer dobre nastavne prakse predložena je nastavna priprema temeljena na obrazovnoj strategiji učenja otkrivanjem za obradu sadržaja vezanih uz prirodne i sintetske polimere, primjerene uzrastu učenika četvrtog razreda gimnazije. Načinjen je pregled i kritički osvrt udžbeničke i stručne literature na zadanu temu, postavljeni nastavni ciljevi te odabrani i prilagođeni pokusi. Na temelju njih predložen je i metodički oblikovan nastavni dvosat obrade novih nastavnih sadržaja, uključujući pripremu principa 'zelene kemije' i integrirane nastave.

dinitrozobenzen, kinetika fazne promjene, polimerizacija, biopolimeri, sintetski polimeri, nastavna praksa, uĉenje otkrivanjem

nije evidentirano

engleski

Dinitrosobenzene polymers (research part); Natural and synthetic polymers – an example of good teaching practice (methodological part)

nije evidentirano

dinitrosobenzene, kinetics of phase change, polymerization, solid state, biopolymers, synthetic polymers, teaching practice, discovery learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

24.02.2017.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Kemija, Obrazovne znanosti