Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova (CROSBI ID 698024)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Antunović Piton, Branka ; Baranović, Nives Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova. 2019

Podaci o odgovornosti

Antunović Piton, Branka ; Baranović, Nives

hrvatski

Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova

Radionica je podijeljena u 3 dijela. Prvi dio je upoznavanje s odgovarajućim klasifikacijama zadataka te odabranim geometrijskim zadatkom. Drugi dio je rješavanje i vrednovanje odabranog zadatka te analiza njegovog potencijala. Treći dio je postavljanje kriterija vrednovanja i vrednovanje učeničkih radova u skladu s definiranim kriterijima, uz prezentiranje i diskusiju.

potencijal matematičkog zadatka, proces rješavanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka

nije evidentirano

engleski

Discovering the potential of a geometrical problem through the analysis and evaluation of student work

nije evidentirano

potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“

radionica

14.11.2019-16.11.2019

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Matematika, Obrazovne znanosti