Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova (CROSBI ID 698024)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Antunović Piton, Branka ; Baranović, Nives
hrvatski
Otkrivanje vrijednosti jednog geometrijskog zadatka kroz analizu i vrednovanje učeničkih radova
Radionica je podijeljena u 3 dijela. Prvi dio je upoznavanje s odgovarajućim klasifikacijama zadataka te odabranim geometrijskim zadatkom. Drugi dio je rješavanje i vrednovanje odabranog zadatka te analiza njegovog potencijala. Treći dio je postavljanje kriterija vrednovanja i vrednovanje učeničkih radova u skladu s definiranim kriterijima, uz prezentiranje i diskusiju.
potencijal matematičkog zadatka, proces rješavanja problema, vizualizacija, vrednovanje zadatka
nije evidentirano
engleski
Discovering the potential of a geometrical problem through the analysis and evaluation of student work
nije evidentirano
potential of mathematical task, problem solving process, visualization, task evaluation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
11. stručno-metodički skup „Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi“
radionica
14.11.2019-16.11.2019
Pula, Hrvatska