Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi (CROSBI ID 488976)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić Rajka
hrvatski
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova.
konstruktivistička teorija
nije evidentirano
engleski
Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work
nije evidentirano
constructivistic theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
160-163-x.
2003.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova Šestog simpozija HFD o nastavi fizike
Buljubašić, Mladen, Knežević Stjepan
Split: Hrvatsko filozofsko društvo
Podaci o skupu
Šesti simpozijia HFD o nastavi fizike Istraživački i problemski usmjerena nastava fizike
poster
23.04.2003-26.04.2003
Makarska, Hrvatska