Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 110055

Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi


Milotić, Branka; Labinac, Velimir; Kotnik-Karuza, Dubravka; Jurdana-Šepić Rajka
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Zbornik radova Šestog simpozija HFD o nastavi fizike / Buljubašić, Mladen, Knežević Stjepan (ur.).
Split: HFD, 2003. str. 160-163 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 110055 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi
(Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work)

Autori
Milotić, Branka ; Labinac, Velimir ; Kotnik-Karuza, Dubravka ; Jurdana-Šepić Rajka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova Šestog simpozija HFD o nastavi fizike / Buljubašić, Mladen, Knežević Stjepan - Split : HFD, 2003, 160-163

Skup
Šesti simpozijia HFD o nastavi fizike Istraživački i problemski usmjerena nastava fizike

Mjesto i datum
Makarska, Hrvatska, 23-26.04.2003

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
konstruktivistička teorija
(constructivistic theory)

Sažetak
Kvalitetna nastava fizike započinje educiranjem studenata fizike - budućih nastavnika poučavanju fizike kroz eksperiment, pri čemu se razvija nova dimenzija učenja istraživanjem i otkrivanjem s osobitim naglaskom na konstruiranju znanja. Predstavljamo tri razine eksperimenata uklopljenih u praktikumsku nastavu kao važan segment potpune edukacije nastavnika fizike. 1) Demonstracijski pokusi s jednostavnim i priručnim sredstvima, koji često imaju složena objašnjenja i otvaraju duboka pitanja. Njihova je prednost u dostupnosti i interaktivnosti kojom motiviraju učenike i potiču ih na samostalno opažanje i kreiranje fizičkih konstrukcija i modela. 2) Eksperimenti koji se izvode na računalu i čije informatičko oblikovanje produbljuje, drugačije strukturira i razvija operativno znanje. 3) Eksperimenti iz moderne fizike koji potiču kritičko opažanje i vrednovanje fizičkih procesa. Njihova je svrha bolje razumijevanje pojava nedostupnih izravnome opažanju te kreiranje konstrukcija čvrste povezanosti i visoke organiziranosti pojedinačnih dijelova.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika



POVEZANOST RADA


Projekti:
0009003

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka


Citiraj ovu publikaciju

Milotić, Branka; Labinac, Velimir; Kotnik-Karuza, Dubravka; Jurdana-Šepić Rajka
Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi // Zbornik radova Šestog simpozija HFD o nastavi fizike / Buljubašić, Mladen, Knežević Stjepan (ur.).
Split: HFD, 2003. str. 160-163 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Milotić, B., Labinac, V., Kotnik-Karuza, D. & Jurdana-Šepić Rajka (2003) Konstruktivistički pristup učenju fizike u praktikumskoj nastavi. U: Buljubašić, Mladen, Knežević Stjepan (ur.)Zbornik radova Šestog simpozija HFD o nastavi fizike.
@article{article, year = {2003}, pages = {160-163}, keywords = {konstruktivisti\v{c}ka teorija}, title = {Konstruktivisti\v{c}ki pristup u\v{c}enju fizike u praktikumskoj nastavi}, keyword = {konstruktivisti\v{c}ka teorija}, publisher = {HFD}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }
@article{article, year = {2003}, pages = {160-163}, keywords = {constructivistic theory}, title = {Constructivistic approach to physics teaching thorough laboratory work}, keyword = {constructivistic theory}, publisher = {HFD}, publisherplace = {Makarska, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font