Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1100201

Individualizirani pristup učenju korištenjem web tehnologija


Šalković, Stjepan; Sikirica, Nenad; Vilko, Žiljak
Individualizirani pristup učenju korištenjem web tehnologija // TISKARSTVO & DIZAJN 2017.
Zagreb, 2017. str. 62-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 1100201 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Individualizirani pristup učenju korištenjem web tehnologija
(INDIVIDUALIZED APPROACH TO LEARNING USING WEB TECHNOLOGY)

Autori
Šalković, Stjepan ; Sikirica, Nenad ; Vilko, Žiljak

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
TISKARSTVO & DIZAJN 2017. / - Zagreb, 2017, 62-68

Skup
TISKARSTVO & DIZAJN 2017.

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 9-10.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Učenje usmjereno na studenta, individualizirani pristup, web alat
(Student centered learning, individualized approach, web tools)

Sažetak
U radu je opisan individualizirani pristup studentu, uz uporabu web tehnologija. Analizirano je kako sve studente uključiti u obrazovni proces, s ciljem dostizanja ishoda učenja i ostvarivanja svih potencijala pojedinca. Istražen je dio metoda i resursa koji stoje na raspolaganju, s naglaskom na nove tehnologije. Pojedine metode primjenljive su u određenom dijelu nastavnog procesa sukladno željenom cilju. Preko web osobne stranice povećava se komunikacija student – nastavnik. Anketa i ocjena se provela na kolegijima o modernim tehnologijama s naglaskom na dizajn web e-prostora. Sadržaj zadataka je individualiziran, posebno završetak vježbi koje student rješava izvan računarskog laboratorija (kod kuće, na primjer). Seminarski rad je postavljen na web stranicu koja je dostupna nastavniku te ostalim studentima iz istog kolegija. Na slijedećem susretu u laboratoriju, razvije se diskusija o unapređenju pojedinačnih rješenja. Predlažu se unapređenja kako bi se inicirala upotreba novih alata u dizajnu web sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište Hrvatsko zagorje Krapina

Profili:

Avatar Url Vilko Žiljak (autor)

Avatar Url Nenad Sikirica (autor)

Avatar Url Stjepan Šalković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šalković, Stjepan; Sikirica, Nenad; Vilko, Žiljak
Individualizirani pristup učenju korištenjem web tehnologija // TISKARSTVO & DIZAJN 2017.
Zagreb, 2017. str. 62-68 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Šalković, S., Sikirica, N. & Vilko, Ž. (2017) Individualizirani pristup učenju korištenjem web tehnologija. U: TISKARSTVO & DIZAJN 2017..
@article{article, author = {\v{S}alkovi\'{c}, Stjepan and Sikirica, Nenad and Vilko, \v{Z}iljak}, year = {2017}, pages = {62-68}, keywords = {U\v{c}enje usmjereno na studenta, individualizirani pristup, web alat}, title = {Individualizirani pristup u\v{c}enju kori\v{s}tenjem web tehnologija}, keyword = {U\v{c}enje usmjereno na studenta, individualizirani pristup, web alat}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}alkovi\'{c}, Stjepan and Sikirica, Nenad and Vilko, \v{Z}iljak}, year = {2017}, pages = {62-68}, keywords = {Student centered learning, individualized approach, web tools}, title = {INDIVIDUALIZED APPROACH TO LEARNING USING WEB TECHNOLOGY}, keyword = {Student centered learning, individualized approach, web tools}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font