Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama (CROSBI ID 287710)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Manojlović, Jelena ; Fudurić, Morana Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 35-50. doi: 10.22598/zefzg.2020.2.35

Podaci o odgovornosti

Manojlović, Jelena ; Fudurić, Morana

hrvatski

Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama

Kreativne i kulturne industrije (KKI) promoviraju se kao važna komponenta „novih gospodarstava“ koja će potaknuti budući gospodarski rast, što se prema hrvatskim podacima o BDP-u periodu od 2009. do 2013. i potvrdilo. One su jedine koje su imale rast BDP-a za vrijeme krize. Ovaj rad se bavi proučavanjem povezanosti strateške orijentacije na proizvod i na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca te percipiranom uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama u Republici Hrvatskoj. Provedeno je kvantitativno istraživanje na namjernom prigodnom uzorku zaposlenika poduzeća koja djeluju u sklopu KKI. U istraživanju su se koristile postojeće skale, dok je instrument istraživanja bio visoko strukturirani anketni upitnik distribuiran elektroničkim putem. Rezultati istraživanja su pokazali da inovativnost proizvoda za kupca i orijentacija na kupca imaju statistički značajna pozitivna utjecaj na percipiranu uspješnost poduzeća u KKI.

strateška orijentacija ; orijentacija na proizvod ; orijentacija na kupca ; kreativne i kulturne industrije ; inovativnost proizvoda ; ...

nije evidentirano

engleski

Relationship between product orientation and customer orientation, perceived product innovation for the customer and company performance in creative and cultural industries

nije evidentirano

strategic orientation ; product orientation ; customer orientation ; creative and cultural industries ; product inovativeness ; company performance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (2)

2020.

35-50

objavljeno

1333-8900

10.22598/zefzg.2020.2.35

Povezanost rada

nije evidentirano

Poveznice
Indeksiranost