Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama (CROSBI ID 287710)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Manojlović, Jelena ; Fudurić, Morana
hrvatski
Povezanost orijentacije na proizvod i orijentacije na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca i uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama
Kreativne i kulturne industrije (KKI) promoviraju se kao važna komponenta „novih gospodarstava“ koja će potaknuti budući gospodarski rast, što se prema hrvatskim podacima o BDP-u periodu od 2009. do 2013. i potvrdilo. One su jedine koje su imale rast BDP-a za vrijeme krize. Ovaj rad se bavi proučavanjem povezanosti strateške orijentacije na proizvod i na kupca s percipiranom inovativnosti proizvoda za kupca te percipiranom uspješnosti poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama u Republici Hrvatskoj. Provedeno je kvantitativno istraživanje na namjernom prigodnom uzorku zaposlenika poduzeća koja djeluju u sklopu KKI. U istraživanju su se koristile postojeće skale, dok je instrument istraživanja bio visoko strukturirani anketni upitnik distribuiran elektroničkim putem. Rezultati istraživanja su pokazali da inovativnost proizvoda za kupca i orijentacija na kupca imaju statistički značajna pozitivna utjecaj na percipiranu uspješnost poduzeća u KKI.
strateška orijentacija ; orijentacija na proizvod ; orijentacija na kupca ; kreativne i kulturne industrije ; inovativnost proizvoda ; ...
nije evidentirano
engleski
Relationship between product orientation and customer orientation, perceived product innovation for the customer and company performance in creative and cultural industries
nije evidentirano
strategic orientation ; product orientation ; customer orientation ; creative and cultural industries ; product inovativeness ; company performance
nije evidentirano
Podaci o izdanju
18 (2)
2020.
35-50
objavljeno
1333-8900
10.22598/zefzg.2020.2.35