Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.) (CROSBI ID 287609)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Zoroja, Jovana Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.) // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 18 (2020), 2; 77-95

Podaci o odgovornosti

Zoroja, Jovana

hrvatski

Korištenje poslovnih simulacijskih igara u obrazovnom procesu iz područja ekonomije u Republici Hrvatskoj (2009. Vs. 2020.)

Intenzivan razvoj i korištenje informacijsko- komunikacijskih tehnologija pozitivno utječe na povećanu primjenu različitih programa i alata u obrazovnom procesu. Simulacijske igre predstavljaju inovativan i fleksibilan pristup učenju, jer kreiraju poslovno okruženje koje sudionicima omogućuje učenje kroz iskustvo. Aktivno sudjelovanje u simulacijskim igrama osigurava sudionicima bolje razumijevanje teorijskog znanja te njegovu primjenu u različitim poslovnim situacijama. Ciljevi rada su dvostruki. Prvi cilj rada je predstaviti dobivene rezultate o primjeni simulacijski igara u nastavnom procesu na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj u 2020. godini. Drugi cilj rada je usporediti dobivene rezultate o primjeni simulacijskih igara u 2020. godini s rezultatima iz 2009. godine. Namjera rada je utvrditi sličnosti i razlike stavova ispitanika o primjeni simulacijskih igara u nastavnom procesu u 2009. godini s rezultatima iz 2020. godine. Istraživanje je provedeno putem anketnog upitnika u kojem su sudjelovala 124 ispitanika koja su zaposlena na ekonomskim fakultetima u Republici Hrvatskoj. Dobiveni rezultati iz 2009. i 2020. godine uspoređeni su primjenom hi-kvadrat i t-testa. Ispitanici se slažu kako simulacijske igre doprinose zadovoljstvu studenata te kako pridonose kvaliteti obrazovnog procesa. Rezultati ponovljenog istraživanja u 2020. godini ne ukazuju na postojanje velikih razlika u primjeni simulacijskih igara u obrazovnom procesu. Nedovoljna primjena simulacijskih igara u nastavi je i dalje prisutna, unatoč prednostima primjene simulacijskih igara.

simulacijske igre ; obrazovanje ; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Using Simulation Games in the Educational Process in the Field of Economics in the Republic of Croatia (2009 vs 2020)

nije evidentirano

simulation games ; education ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (2)

2020.

77-95

objavljeno

1333-8900

1845-495X

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Indeksiranost