Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje (CROSBI ID 697797)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Planinić, Maja
hrvatski
Učenički istraživački pokusi i znanstveno zaključivanje
Suvremena nastava fizike treba uključivati istraživački pristup, čije su glavne svrhe razvijanje znanstvenog zaključivanja kod učenika i pružanje uvida učenicima u načine formiranja znanstvenog znanja. Istraživački pokusi predstavljaju okosnicu istraživački usmjerene nastave i uključuju mnoge važne komponente, poput sustavnog promatranja, osmišljanja pokusa, kontrole varijabli, testiranja hipoteza, analize rezultata mjerenja i provođenja hipotetičko-deduktivnog zaključivanja, što sve može izravno doprinijeti razvoju znanstvenog zaključivanja. U predavanju će se diskutirati načini uključivanja istraživačkih pokusa u redovni nastavni proces i njihov mogući doprinos razvoju znanstvenog zaključivanja kod učenika.
nastava fizike, istraživanje, pokus, znanstveno zaključivanje
nije evidentirano
engleski
Student investigative experiments and scientific reasoning
nije evidentirano
physics teaching, inquiry, experiment, scientific reasoning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
32-36.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova XIV. hrvatskog simpozija o nastavi fizike
Jeličić, Katarina ; Matejak Cvenić, Karolina ; Pećina, Planinka ; Planinić, Maja
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo
978-953-7178-22-2
Podaci o skupu
14. hrvatski simpozij o nastavi fizike
ostalo
23.04.2019-25.04.2019
Zadar, Hrvatska