Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mobilno oglašavanje - Istraživanje (CROSBI ID 287481)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta Mobilno oglašavanje - Istraživanje // Ja trgovac, Prosinac - sije (2020), 98; 66-69

Podaci o odgovornosti

Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta

hrvatski

Mobilno oglašavanje - Istraživanje

Ovaj stručni rad prikazuje rezultate anketnog istraživanja u Hrvatskoj, koje je provedeno u sklopu Tvoj Grant@EIZ projekta u 2020. godini. Nakon uvodnog dijela o značenju mobilne trgovine i prikaza anketnog istraživanja, navode se rezultati istraživanja vezani uz kupnje putem mobilnih uređaja, učinak mobilnog oglašavanja, važnosti mobilnih web stranica. Rad završava preporukama za menadžment. Podaci prikupljeni od agencije za istraživanje tržišta (n=300) analizirani su raznim statitičkim metodama.

Mobilno oglašavanje ; mobilna trgovina ; Anketa

nije evidentirano

engleski

Mobile advertising - Research

nije evidentirano

Mobile advertising ; Mobile shopping ; Questionnaire

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Prosinac - sije (98)

2020.

66-69

objavljeno

1847-9987

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice