Mobilno oglašavanje - Istraživanje (CROSBI ID 287481)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Anić Ivan-Damir ; Kursan Milaković, Ivana ; Mihić, Mirela ; Corrocher Nicoletta
hrvatski
Mobilno oglašavanje - Istraživanje
Ovaj stručni rad prikazuje rezultate anketnog istraživanja u Hrvatskoj, koje je provedeno u sklopu Tvoj Grant@EIZ projekta u 2020. godini. Nakon uvodnog dijela o značenju mobilne trgovine i prikaza anketnog istraživanja, navode se rezultati istraživanja vezani uz kupnje putem mobilnih uređaja, učinak mobilnog oglašavanja, važnosti mobilnih web stranica. Rad završava preporukama za menadžment. Podaci prikupljeni od agencije za istraživanje tržišta (n=300) analizirani su raznim statitičkim metodama.
Mobilno oglašavanje ; mobilna trgovina ; Anketa
nije evidentirano
engleski
Mobile advertising - Research
nije evidentirano
Mobile advertising ; Mobile shopping ; Questionnaire
nije evidentirano