Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 697766)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Balija Mećar, Maja ; Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama // Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.). Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 122-123

Podaci o odgovornosti

Balija Mećar, Maja ; Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina

hrvatski

Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama

Ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi olakšavaju li razlike u rodu i broju imenica razumijevanje subjektnih i objektnih odnosnih rečenica u ciljnoj skupini djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), u dobi od 6 do 11 godina.

rod ; broj ; odnosne rečenice ; djeca ; jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

The role of gender and number in understanding related sentences in children with special language difficulties

nije evidentirano

gender ; number ; relevant sentences ; children ; language difficulties

nije evidentirano

Podaci o prilogu

122-123.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka

Cepanec, Maja

Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo

978-953-55555-1-3

Podaci o skupu

5.kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem

ostalo

24.09.2015-26.09.2015

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Logopedija