Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama (CROSBI ID 697766)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Balija Mećar, Maja ; Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina
hrvatski
Uloga roda i broja u razumijevanju odnosnih rečenica kod djece s posebnim jezičnim teškoćama
Ovim se istraživanjem nastojalo utvrditi olakšavaju li razlike u rodu i broju imenica razumijevanje subjektnih i objektnih odnosnih rečenica u ciljnoj skupini djece s posebnim jezičnim teškoćama (PJT), u dobi od 6 do 11 godina.
rod ; broj ; odnosne rečenice ; djeca ; jezične teškoće
nije evidentirano
engleski
The role of gender and number in understanding related sentences in children with special language difficulties
nije evidentirano
gender ; number ; relevant sentences ; children ; language difficulties
nije evidentirano
Podaci o prilogu
122-123.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse: knjiga sažetaka
Cepanec, Maja
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo
978-953-55555-1-3
Podaci o skupu
5.kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem
ostalo
24.09.2015-26.09.2015
Osijek, Hrvatska