Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku (CROSBI ID 287436)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Budinski, Vesna Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku // Napredak (Zagreb), 158 (2017), 1-2; 11-32

Podaci o odgovornosti

Budinski, Vesna

hrvatski

Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku

Istraživanjem smo utvrdili učiteljsku percepciju o sadržaju i vremenu poučavanja početnoga čitanja i pisanja. Rad pridonosi unapređivanju provedbenih metodičkih teorija (sustava) utvrđivanjem podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za praktično poučavanje/ učenje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku.Sadržajna se dimenzija početnoga čitanja i pisanja može promatrati na razini nastavnoga programa (priprema za početno čitanje i pisanje, svladavanje glasova i slova, prijenos glasa u slovo, početno čitanje, početno pisanje tiskanih i pisanih slova, teme iz književnosti, jezika, jezičnoga izražavanja i medijske kulture) i na razini metodičkoga čina (struktura nastavnih etapa i situacija). Nazivi nastavnih etapa i situacija trebaju ukazivati na sadržaj poučavanja početnoga čitanja i pisanja, a sadržaj treba biti usklađen sa zakonitostima procesiranja govorenoga u pisani jezik, zakonitostima komunikacije i aktivnostima učenika u razumijevanju i proizvodnji jezika. Vremenski se optimum poučavanja početnoga čitanja i pisanja odnosi na ukupno vrijeme potrebno učeniku za dosezanje razine automatizacije početnoga čitanja i pisanja. Stoga je taj optimum uvjetovan sadržajem koji učenik uči i optimalnim, znanstveno utemeljenim metodičkim postupcima.

početno čitanje i pisanje ; hrvatski jezik ; metodički sadržajnovremenski optimum

nije evidentirano

engleski

Podloge za standardiziranje optimalnoga metodičkog sadržajno-vremenskog okvira za poučavanje početnoga čitanja i pisanja na hrvatskom jeziku

nije evidentirano

početno čitanje i pisanje ; hrvatski jezik ; metodički sadržajnovremenski optimum

nije evidentirano

Podaci o izdanju

158 (1-2)

2017.

11-32

objavljeno

1330-0059

Povezanost rada

Filologija