Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Podučavanje i učenje na daljinu – online nastava (CROSBI ID 697708)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Paar, Rinaldo ; Ante, Marendić ; Tomić, Hrvoje Podučavanje i učenje na daljinu – online nastava // Zbornik radova 13. simpozija ovlaštenih inženjera geodezije: „Transformacija geodetske struke kroz ciljeve održivog razvoja“ / Paar, Rinaldo (ur.). Zagreb: Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije, 2020. str. 38-48

Podaci o odgovornosti

Paar, Rinaldo ; Ante, Marendić ; Tomić, Hrvoje

hrvatski

Podučavanje i učenje na daljinu – online nastava

Dolazak SARS-CoV-2, tzv. korona virusa prošle godine među ljudsku populaciju, odnosno činjenicu da su se i ljudi zarazili tim virusom te proglašenje globalne pandemije od Svjetske zdravstvene organizacije prouzročilo je proglašenje nikada do sada viđenih mjera prevencija od strane vlada svih država svijeta, tzv. Zatvaranja (engl. Lockdown). Ljudi su preko noći bili prisiljeni ostati kod svojih kuća i sve što je do tada bilo neprihvatljivo, nemoguće za napraviti, provesti i implementirati u svakodnevne procese funkcioniranja državnih i javnih institucija – digitalizacija procesa i procedura, preko noći je postalo „novo-normalno“. Jedan od temeljnih procesa je prijenos znanja, tzv. obrazovanje koje se tradicionalno provodi u osnovnim i srednjim školama te na fakultetima. Učitelji, nastavnici i profesori isto kao učenici i studenti trebali su u vrlo kratkom roku preći s tzv. tradicionalnog kontaktnog modela nastave na model nastave na daljinu. Učenje na daljinu moguće je svrstati u nekoliko globalnih ciljeva održivog razvoja usvojenih 25. rujna 2015. na konferenciji Ujedinjenih naroda u New Yorku. Ciljevi su definirani u tada usvojenom Programu globalnog razvoja za 2030., a nastavu na daljinu kao sastavni dio obrazovanja, odnosno obrazovnog procesa moguće je svrstati u ciljeve 1, 4, 5, 9, 12 i 13. Po jednoj od mnogih definicija nastava na daljinu je moderni način podučavanja i učenja, odnosno usvajanja znanja, temeljen na materijalima, instrukcijama i uputstvima koje nastavnik pruža učenicima primjenom različitih informacijskih tehnologija. U ovome radu izlažu se osnove održavanja nastave na daljinu, modeli koji postoje te snage, slabosti, prilike i prijetnje (SWOT analiza) ovakvog modela podučavanja i učenja. Dati će se pregled modela učenja na daljinu koji su implementirani u obrazovni proces za vrijeme zatvaranja u Republici Hrvatskoj.

nastava na daljinu ; podučavanje ; učenje ; cjeloživotno učenje ; zatvaranje ; digitalizacija

nije evidentirano

engleski

Distance teaching and learning - distance education

nije evidentirano

distance education ; teaching ; learning ; lifelong learning ; lock down ; digitalization

nije evidentirano

Podaci o prilogu

38-48.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 13. simpozija ovlaštenih inženjera geodezije: „Transformacija geodetske struke kroz ciljeve održivog razvoja“

Paar, Rinaldo

Zagreb: Hrvatska komora ovlaštenih inženjera geodezije

978-953-49258-0-5

Podaci o skupu

13. simpozij ovlaštenih inženjera geodezije

predavanje

20.11.2020-22.11.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Geodezija

Poveznice