Planiranje i učinci marketinškog komuniciranja u bankarskom sustavu (CROSBI ID 697669)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Potkonjak Šuljić, Milica ; Nikolić, Gordana
hrvatski
Planiranje i učinci marketinškog komuniciranja u bankarskom sustavu
Specifičnost hrvatskog gospodarstva uvjetovala je načine prilagodbe tržišnom poslovanju i osnovnu pretpostavku rekonstrukcije gospodarskih odnosa u skladu s političkim odnosima-privatizaciju individualnog tipa kapitalizma. Bez obzira koju strategiju rekonstruiranja bankarstva odabrali, njezin konačni cilj mora biti usmjeren na povrat povjerenja u banke. Strategije usmjerene prema zadovoljenju potreba klijenta i zadržavanju konkurentske prednosti na tržištu, sve više primjenjuju nove tehnološke inovacije, različite elektroničke usluge, novo organizacijsko, tehnološko i kadrovsko restrukturiranje i promjenu kanala distribucije usluga.
Bankarski sustav ; promocije ; marketinško komuniciranje ; bankarski servisi
nije evidentirano
engleski
Planning and effects of Marketing Communications in the Banking System
nije evidentirano
Banking system ; promotions ; marketing communications ; banking services
nije evidentirano
Podaci o prilogu
0763-0767.
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
3rd International Conference "Vallis Aurea" Focus on Regional Development
Katalinić, Branko
Požega : Beč: Veleučilište u Požegi ; DAAAM International Vienna
1847-8204
Podaci o skupu
3rd International Conference „Vallis Aurea“ focus on: Regional Development
predavanje
05.10.2012-05.10.2012
Požega, Hrvatska