Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja (CROSBI ID 437968)

Ocjenski rad | diplomski rad

Koren, Pjero Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja / Batarelo Kokić, Ivana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Koren, Pjero

Batarelo Kokić, Ivana

hrvatski

Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja

Cilj ovog rada bio je provjeriti studentske percipirane stavove i učestalost korištenja institucionalnih i izvaninstitucionalnih digitalnih tehnologija u akademske svrhe, uz analizu utjecaja koji na navedene fenomene imaju varijable spola, područja studiranja i razine studija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 209 studenata raznih visokoškolskih ustanova u Republici Hrvatskoj putem online upitnika koji se sastojao od 6 dijelova: opći podatci, skala učestalosti različitih vrsta i oblika digitalnih tehnologija u sklopu fakulteta, skala utjecaja digitalnih tehnologija u sklopu fakulteta na ponašanje i stavove studenata prema učenju, skala korištenja digitalnih tehnologija koje nisu povezane s fakultetom, skala digitalne tehnologije i akademskog nepoštenja i skala tendencije prema digitalizaciji uslijed COVID- 19 virusa. Prema rezultatima istraživanja najučestaliji oblici institucionalnih tehnologija su PowerPoint, materijali u PDF formatu i repozitoriji na web stranicama kolegija. Studenti preferiraju kombinaciju tradicionalnih i digitalnih elemenata. Nadalje, preferiraju opipljive materijale za učenje, ali prepoznaju vrijednost dostupnosti materijala za učenje online. Studenti, neovisno od institucija, koriste izvaninstitucionalne tehnologije poput društvenih mreža i mobilnih komunikacijskih aplikacija s ciljem korištenja u pozitivne (organizacija, izvor vijesti, suradnja, dijeljenje informacija) i negativne (dijeljenje pitanja i odgovora iz nadolazećih ispita) akademske svrhe. Kao rezultat COVID-19 virusa studenti prijavljuju relativno visoki stupanj institucionalnog pomaka i prilagodbe prema digitalizaciji i povećani stupanj oslanjanja na društvene mreže i mobilne komunikacijske aplikacije. Varijabla spola ima značajan utjecaj na korištenje interaktivnih i video tehnologija, tendenciju prema tradicionalnim, analognim tehnologijama i stupanj korištenja mogućnosti mobilnih telefona. Varijabla područja studiranja ima značajan utjecaj na stupanj korištenja mogućnosti mobilnih telefona i stupanj percipirane uspješnosti prilagodbe ustanove na COVID-19 virus i vlastitog oslanjanja na društvene mreže i mobilne aplikacije. Varijabla razine studija ima značajan utjecaj na korištenje interaktivnih i video tehnologija, korištenje digitalnih tehnologija na akademski nepošten način i stupanj percipirane uspješnosti prilagodbe ustanove na COVID-19 virus i vlastitog oslanjanja na društvene mreže i mobilne aplikacije.

studenti ; digitalna tehnologija ; visoko školstvo ; akademsko nepoštenje ; COVID-19

nije evidentirano

engleski

The role of digital technologies in transforming higher education learning

nije evidentirano

students ; digital technology ; higher education ; academic dishonesty ; COVID-19

nije evidentirano

Podaci o izdanju

105

15.12.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice