Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1098900

Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja


Koren, Pjero
Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 1098900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja
(The role of digital technologies in transforming higher education learning)

Autori
Koren, Pjero

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
15.12

Godina
2020

Stranica
105

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
studenti ; digitalna tehnologija ; visoko školstvo ; akademsko nepoštenje ; COVID-19
(students ; digital technology ; higher education ; academic dishonesty ; COVID-19)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je provjeriti studentske percipirane stavove i učestalost korištenja institucionalnih i izvaninstitucionalnih digitalnih tehnologija u akademske svrhe, uz analizu utjecaja koji na navedene fenomene imaju varijable spola, područja studiranja i razine studija. Istraživanje je provedeno na uzorku od 209 studenata raznih visokoškolskih ustanova u Republici Hrvatskoj putem online upitnika koji se sastojao od 6 dijelova: opći podatci, skala učestalosti različitih vrsta i oblika digitalnih tehnologija u sklopu fakulteta, skala utjecaja digitalnih tehnologija u sklopu fakulteta na ponašanje i stavove studenata prema učenju, skala korištenja digitalnih tehnologija koje nisu povezane s fakultetom, skala digitalne tehnologije i akademskog nepoštenja i skala tendencije prema digitalizaciji uslijed COVID- 19 virusa. Prema rezultatima istraživanja najučestaliji oblici institucionalnih tehnologija su PowerPoint, materijali u PDF formatu i repozitoriji na web stranicama kolegija. Studenti preferiraju kombinaciju tradicionalnih i digitalnih elemenata. Nadalje, preferiraju opipljive materijale za učenje, ali prepoznaju vrijednost dostupnosti materijala za učenje online. Studenti, neovisno od institucija, koriste izvaninstitucionalne tehnologije poput društvenih mreža i mobilnih komunikacijskih aplikacija s ciljem korištenja u pozitivne (organizacija, izvor vijesti, suradnja, dijeljenje informacija) i negativne (dijeljenje pitanja i odgovora iz nadolazećih ispita) akademske svrhe. Kao rezultat COVID-19 virusa studenti prijavljuju relativno visoki stupanj institucionalnog pomaka i prilagodbe prema digitalizaciji i povećani stupanj oslanjanja na društvene mreže i mobilne komunikacijske aplikacije. Varijabla spola ima značajan utjecaj na korištenje interaktivnih i video tehnologija, tendenciju prema tradicionalnim, analognim tehnologijama i stupanj korištenja mogućnosti mobilnih telefona. Varijabla područja studiranja ima značajan utjecaj na stupanj korištenja mogućnosti mobilnih telefona i stupanj percipirane uspješnosti prilagodbe ustanove na COVID-19 virus i vlastitog oslanjanja na društvene mreže i mobilne aplikacije. Varijabla razine studija ima značajan utjecaj na korištenje interaktivnih i video tehnologija, korištenje digitalnih tehnologija na akademski nepošten način i stupanj percipirane uspješnosti prilagodbe ustanove na COVID-19 virus i vlastitog oslanjanja na društvene mreže i mobilne aplikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)

Citiraj ovu publikaciju

Koren, Pjero
Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Koren, P. (2020) 'Uloga digitalnih tehnologija u transformaciji visokoškolskog učenja', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Koren, P.}, year = {2020}, pages = {105}, keywords = {students, digital technology, higher education, academic dishonesty, COVID-19}, title = {The role of digital technologies in transforming higher education learning}, keyword = {students, digital technology, higher education, academic dishonesty, COVID-19}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font