„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme (CROSBI ID 287318)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lozić, Joško
hrvatski
„Mjuzica.hr“ kao poduzetnički projekt u modelu glazbene streaming platforme
Stara je medijska industrija ušla u razdoblje potpune transformacije proizvodne i menadžerske paradigme. Klasična medijska industrija, stvorena u krilu moderne, razvila se tek uz industrijsku proizvodnju i masovno oglašavanje. Glazbena je industrija nastala početkom 20. stoljeća razvojem radio prijemnika, a svoj će vrhunac vezati uz televiziju i „broadcasting“. Cilj je ovog rada otvoriti novi horizont u promišljanju razvoja novih medijskih odnosno glazbenih industrija i poduzetničkih projekata iz toga područja industrije. Model distribucije proizvoda glazbene industrije, kao fizičkih proizvoda u obliku gramofonskih ploča i prodaje u „brick-and-mortar“ prodavaonicama, zamijenjen je distribucijom na glazbenim streaming platformama. Poslijemoderno je društvo promijenilo naviku posjedovanja fizičkih nosača glazbenih zapisa u pretplatu na streaming servisu. Danas već posluje više globalnih streaming platformi koje distribuiranju glazbeni sadržaj te su višestruko prerasle oblike poduzetničkog projekta. Mjuzica.hr zamišljena je kao poduzetnički poduhvat u segmentu streaming platformi za hrvatske glazbenike.
ekonomija platformi ; glazbena industrija ; Mjuzica.hr ; streaming platforma
nije evidentirano
engleski
"Mjuzica.hr" as an entrepreneurial project in the model of a music streaming platform
nije evidentirano
platform economy ; music industry ; Mjuzica.hr ; streaming platform
nije evidentirano