Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi odgojitelja prema kreativnosti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 437920)

Ocjenski rad | diplomski rad

Jerčić, Roberta Stavovi odgojitelja prema kreativnosti djece rane i predškolske dobi / Ljubetić, Maja (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Jerčić, Roberta

Ljubetić, Maja

hrvatski

Stavovi odgojitelja prema kreativnosti djece rane i predškolske dobi

Vrijeme prije odlaska u školu je „zlatno doba kreativnosti“, a stavovi odgojitelja prema kreativnosti uvelike određuju hoće li i do koje mjere biti ispunjen dječji kreativni potencijal. Cilj provedenog istraživanja bio je ispitati stavove odgojitelja o dječjoj kreativnosti, obilježjima kreativnog djeteta te okruženjima i strategijama koje potiču dječju kreativnost u svrhu ostvarivanja punog dječjeg kreativnog potencijala. Istraživački zadatak bio je utvrditi jesu li mlađe generacije odgojitelja (koje imaju trogodišnje ili petogodišnje formalno obrazovanje) bolje upoznate s prirodom i važnosti kreativnosti za cjeloviti razvoj djece rane i predškolske dobi i razumiju li karakteristike kreativnog djeteta bolje nego njihovi stariji kolege. Također, interes istraživača bio je usmjeren i na duljinu radnog staža odgojitelja kako bi se utvrdilo posvećuju li odgojitelji s duljim radnim stažem više pozornosti dizajniranju okruženja koje potiče dječju kreativnost. Istraživanje je provedeno na uzorku od 162 odgojitelja zaposlena u gradskim dječjim vrtićima na području Splitsko-dalmatinske županije. Istraživanje je fokusirano na razumijevanje prirode kreativnosti, karakteristika kreativnog djeteta te okruženja koja potiču dječju kreativnost. Dobiveni podaci pokazuju kako mlađi odgojitelji bolje razumiju prirodu kreativnosti nego njihovi stariji kolege, ali i da nisu bolje upoznati sa karakteristikama kreativnog djeteta te da nema značajne razlike u razumijevanju okruženja koje potiče dječju kreativnost između odgojitelja sa manje i više od deset godina radnoga staža.

djeca ; kreativnost ; odgojitelji ; rani i predškolski odgoj i obrazovanje ; stavovi

nije evidentirano

engleski

Educator’s attitudes about creativity of early and preschool children

nije evidentirano

attitudes ; children ; creativity ; educators ; early and preschool education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

17.12.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice