Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj prostornog/regionalnog identiteta na razvoj turizma (CROSBI ID 437888)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Mihalković, Ivana Utjecaj prostornog/regionalnog identiteta na razvoj turizma / Fuerst-Bjeliš, Borna (mentor); Zagreb, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Mihalković, Ivana

Fuerst-Bjeliš, Borna

hrvatski

Utjecaj prostornog/regionalnog identiteta na razvoj turizma

Spatial (regional) identity as a concept primarily refers to the perception of space, it is the feeling of belonging to a certain area or place. Therefore, through the expression of certain levels of identity (local, regional, national) in local communities, the values of cultural and natural resources as well as intangible heritage can be transformed into a tourist attraction. Therefore, spatial (regional) identity is one of the most important intangible resources which, with proper promotion, has significant potential in the construction of tourist products. Regional identity is mostly dominant in clearly defined traditional regions such as Istria and Međimurje, while the local and national levels are present in vaguely defined regions such as Bjelovar region.

regionalni identitet, Istra, Međimurje, Bjelovarska regija, turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

The impact of spatial/regional identity on tourism development

nije evidentirano

regional identity, Istria, Međimurje, Bjelovar region, tourist product, commodity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

25

24.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Geografija