Integracija akademskog obrazovanja i prakse na studijima trgovine (CROSBI ID 287034)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Baković, Tomislav
hrvatski
Integracija akademskog obrazovanja i prakse na studijima trgovine
Od akademskih i stručnih studijskih smjerova iz područja trgovine očekuje se integracija akademskog znanja i praktičnog znanja i vještina na više načina. Integracija obuhvaća u određenoj mjeri situacijsko učenje – učenje u prostorima poduzeća i njegovom društvenom okruženju gdje bi se naučeno znanje i trebalo primijeniti. Dramatične promjene u trgovini i maloprodaji, kao što je uvođenje omnikanalne maloprodaje, dinamizam cijena, primjena analitike kupaca i robe, inovacije, internacionalizacija i sl., predstavljaju velike izazove i za studijske programe. Za očekivati je da kurikulumi i standardni podučavanja u visokom obrazovanju općenito, ne mogu dovoljno brzo pratiti te promjene. Fakulteti koji mogu pružiti bolju integraciju akademskog programa s poduzećima i predstavnicima poduzeća, kao i razmjenu praktičnih iskustava i znanja među dionicima procesa, mogu podići program na višu razinu i privući više studenata. Stupanj integracije očekivano se razlikuje između stručnih smjerova i onih akademskih. Stručni smjerovi namijenjeni su izravnom uključivanju na tržište rada što znači da se nakon završetka studija očekuje kraći proces prilagodbe i brže potpuno uključivanje u organizaciju. Nakon završenih akademskih smjerova proces do potpunog sudjelovanja u organizaciji traje dulje. Što je integracija intenzivnija to je potrebno uložiti i mnogo više napora za koordiniranjem i individualnim praćenjem studentskih aktivnosti. Ne treba zanemariti da integracija zahtjeva priličan opseg administracije.
akademsko obrazovanje, studijski programi trgovine, tipovi integracije, stručna praksa, iskustveno učenje
nije evidentirano
engleski
Integration between academic education and practice learning on study programs of trade
nije evidentirano
academic education, study programs of trade, types of integration, professional practice, experiential learning
nije evidentirano