Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didactic aspects of an intercultural approach to teaching music (CROSBI ID 697392)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna Didactic aspects of an intercultural approach to teaching music // "Music in Society" The Collection of Papers / Amra, Bosnić ; Naida, Hukić ; Nerma, Hodžić Mulabegović (ur.). Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2020. str. 849-887 doi: 10.51515/issn.2744-1261.2020.849

Podaci o odgovornosti

Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna

hrvatski

Didactic aspects of an intercultural approach to teaching music

Nastava glazbe u općeobrazovnim školama pruža ve-like mogućnosti za interkulturalni odgoj i obrazovanje jer je glaz-ba sama po sebi interkulturalna umjetnost. S obzirom na usku povezanost glazbe i kulture, poticanje kulturnog razumijevanja može biti učinkovit ishod nastave glazbe, a upoznavanje različitih glazba svijeta put ka razvijanju interkulturalne kompetencije uče-nika. Ovaj rad predstavlja pregled različitih istraživanja u kojima se brojni stručnjaci i znanstvenici bave didaktičkim aspektima, tj. mogućnostima, strategijama i metodama interkulturalnog pristu-pa odgoju i obrazovanju u nastavi glazbe općeobrazovnih škola istodobno nastojeći ukazati na postojeće probleme koji se javljaju u procesu interkulturalnog odgoja i obrazovanja u nastavi glazbe

music teaching ; intercultural education ; world music ; teaching strategies and methods ; intercultural competence

nije evidentirano

engleski

Didactic aspects of an intercultural approach to teaching music

Nastava glazbe u općeobrazovnim školama pruža ve-like mogućnosti za interkulturalni odgoj i obrazovanje jer je glaz-ba sama po sebi interkulturalna umjetnost. S obzirom na usku povezanost glazbe i kulture, poticanje kulturnog razumijevanja može biti učinkovit ishod nastave glazbe, a upoznavanje različitih glazba svijeta put ka razvijanju interkulturalne kompetencije uče-nika. Ovaj rad predstavlja pregled različitih istraživanja u kojima se brojni stručnjaci i znanstvenici bave didaktičkim aspektima, tj. mogućnostima, strategijama i metodama interkulturalnog pristu-pa odgoju i obrazovanju u nastavi glazbe općeobrazovnih škola istodobno nastojeći ukazati na postojeće probleme koji se javljaju u procesu interkulturalnog odgoja i obrazovanja u nastavi glazbe

music teaching ; intercultural education ; world music ; teaching strategies and methods ; intercultural competence

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

849-887.

2020.

objavljeno

10.51515/issn.2744-1261.2020.849

Podaci o matičnoj publikaciji

"Music in Society" The Collection of Papers

Amra, Bosnić ; Naida, Hukić ; Nerma, Hodžić Mulabegović

Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu

2303-5722

2744-1261

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice