Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nadareni učenici (Izazovi u radu sa nadarenim učenikom) (CROSBI ID 697368)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Alviž Rengel, Kristina ; Spada, Ana Nadareni učenici (Izazovi u radu sa nadarenim učenikom) // Na granici mogućega / Pezelj, Marijana (ur.). Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019

Podaci o odgovornosti

Alviž Rengel, Kristina ; Spada, Ana

hrvatski

Nadareni učenici (Izazovi u radu sa nadarenim učenikom)

Iako se nadarenost počela znanstveno proučavati tek u 20. stoljeću, ona je složena ljudska osobina koja je na različite načine privlačila pažnju i zainteresiranost kako roditelja tako i učitelja, odgajatelja, ali i raznih profila stručnjaka. Neke značajne nadarene ličnosti iz prošlosti kao djeca nisu bili zamijećeni, naprotiv, imali su velikih teškoća tijekom školovanja (najbolji primjer za to su Hans Christian Andersen ili Albert Einstein). Imajući u vidu te spoznaje otvara nam se splet novih pitanja o tome kako bi tek bili uspješni da su u djetinjstvu bili poticani u svojoj nadarenosti, odnosno, koliko je nadarene djece koja ne mogu realizirati svoje potencijale jer ih nitko nije prepoznao u njima. Gledajući pak s druge strane imali smo priliku puno puta biti svjedoci da su neka djeca koja su u ranoj dobi bila okarakterizirana kao nadarena (tzv. čuda od djeteta) u kasnijem svom razvoju nisu opravdala visoka očekivanja svoje okoline, štoviše tu svoju nadarenost doživjela su kao svojevrstan uteg koji ih je sprečavao da postignu svoj maksimum jer su se bojali razočarenja okoline (prvenstveno svojih najbližih a onda i svojih učitelja). Ovim radom pokušati ćemo odgovoriti na pitanja koji su to izazovi u radu sa nadarenim učenicima. Prateći novine i trendove koji proizlaze iz odgojno-obrazovnih procesa rada prikazati ćemo neke alate koje je moguće koristiti u radu sa nadarenim učenicima, koji pomažu učitelju da pomoću njih potakne njihovu nadarenost, te kako s njima raditi.

nadaren učenik, izazov, učitelj, alati, poticanje nadarenosti

nije evidentirano

engleski

Gifted pupils (Challenges in working with a gifted pupil)

nije evidentirano

gifted pupil, challenge, teacher, tools, encouraging talent

nije evidentirano

Podaci o prilogu

6

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Na granici mogućega

Pezelj, Marijana

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

978-953-6802-54-8

Podaci o skupu

21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“

predavanje

06.11.2019-08.11.2019

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija