Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu (CROSBI ID 19814)

Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija

Ljubetić, Maja Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020

Podaci o odgovornosti

Ljubetić, Maja

hrvatski

Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu

Ovaj sveučilišni priručnik rezultat je provedbe asinkrone nastave na daljinu tijekom ljetnog semestra akademske godine 2019./20. u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Iznenadni i novi uvjeti rada od svih aktera nastavnog procesa zahtijevali su brzu prilagodbu i uspješno koordinirani timski rad kako bi se ostvarili očekivani ishodi. Nastavne metode modificirane su kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Tijekom održavanja nastave fokus je bio na kontinuiranoj (samo)procjeni (nastavnika i studenata) te suradnoj procjeni provedbe nastavnog procesa kako bi se po načelima akcijske metodologije mogle promptno uvoditi promjene te iste pratiti i evaluirati. Rezultati provedbe ovakve nastave su izuzetno visoko procijenjene dimenzije: kreativnost, kritičko mišljenje, komunikacija, odgovornost, međusobni odnosi. Konačan zaključak studenata i nastavnika jest da iako izravan kontakt i učionička nastava nemaju alternativu, ipak su studenti u izvanrednim okolnostima imali osjećaj studiranja (dubinsko učenje i sukonstrukcija znanja), a ne „školanje“ (učenje radi ocjene). U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.

nastava na daljinu ; sukonstrukcija znanja ; pedagoške vještine ; visokoškolska nastava

Priručnik je rezultat zajedničkog rada autorice i studenata prve godine diplomskog studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Splitu.

engleski

Co-construction of knowledge and acquisition of pedagogical skills in distance learning

nije evidentirano

co-construction of knowledge ; distance learning ; higher education ; pedagogical skills

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu

2020.

978-953-352-052-0

158

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija