Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu (CROSBI ID 19814)
Autorska knjiga | priručnik | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Ljubetić, Maja
hrvatski
Sukonstrukcija znanja i stjecanje pedagoških vještina u visokoškolskoj nastavi na daljinu
Ovaj sveučilišni priručnik rezultat je provedbe asinkrone nastave na daljinu tijekom ljetnog semestra akademske godine 2019./20. u uvjetima pandemije COVID -19, a u okviru predmeta Partnerstvo obitelji i odgojno-obrazovne ustanove. Predmet je obvezni na diplomskoj razini studija pedagogije Filozofskog fakulteta u Splitu. Iznenadni i novi uvjeti rada od svih aktera nastavnog procesa zahtijevali su brzu prilagodbu i uspješno koordinirani timski rad kako bi se ostvarili očekivani ishodi. Nastavne metode modificirane su kako bi omogućile stjecanje generičkih vještina studenata u uvjetima asinkrone nastave na daljinu. Tijekom održavanja nastave fokus je bio na kontinuiranoj (samo)procjeni (nastavnika i studenata) te suradnoj procjeni provedbe nastavnog procesa kako bi se po načelima akcijske metodologije mogle promptno uvoditi promjene te iste pratiti i evaluirati. Rezultati provedbe ovakve nastave su izuzetno visoko procijenjene dimenzije: kreativnost, kritičko mišljenje, komunikacija, odgovornost, međusobni odnosi. Konačan zaključak studenata i nastavnika jest da iako izravan kontakt i učionička nastava nemaju alternativu, ipak su studenti u izvanrednim okolnostima imali osjećaj studiranja (dubinsko učenje i sukonstrukcija znanja), a ne „školanje“ (učenje radi ocjene). U istraživanju korištena je kvalitativna i kvantitativna metodologija.
nastava na daljinu ; sukonstrukcija znanja ; pedagoške vještine ; visokoškolska nastava
Priručnik je rezultat zajedničkog rada autorice i studenata prve godine diplomskog studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Splitu.
engleski
Co-construction of knowledge and acquisition of pedagogical skills in distance learning
nije evidentirano
co-construction of knowledge ; distance learning ; higher education ; pedagogical skills
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2020.
978-953-352-052-0
158
objavljeno