Obrazovna perspektiva–želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje (CROSBI ID 68074)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jokić, Boris
hrvatski
Obrazovna perspektiva–želje, planovi i stavovi učenika završnih razreda srednjih škola o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje
U ovom su poglavlju predstavljeni rezultati o aspiracijama, planovima, čimbenicima odabira studijskog programa, informiranosti i znanju o prijelazu iz srednjeg u visoko obrazovanje, uvjerenosti u pozitivne ishode vezane uz taj prijelaz te percepciju vrijednosti obrazovanja u Hrvatskoj po različitim obrazovnim kategorizacijama. Metodološki je nacrt omogućio analizu generacijskih razlika koja osigurava određeni uvid u stabilnost mjerenih koncepata u hrvatskom obrazovanju. Rezultati učenika završnih razreda analizirani su i s obzirom na to pohađaju li gimnazijsko ili strukovno obrazovanje. Posebno su izdvojena veća strukovna područja i gimnazijski programi te su uspoređene razlike između učenika završnih razreda koji ih pohađaju. U drugom poglavlju predstavljene su korištene kategorizacije.
vrsta srednjeg obrazovanja, obrazovne aspiracije, školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
Educational Perspecitve - Asspirations, Plans and Attitudes of Secondary Education Graduates on Transition to Tertiary Education
nije evidentirano
educational aspirations, secondary education type, schol achievement
nije evidentirano
Podaci o prilogu
34-64.
objavljeno
Podaci o knjizi
Što nakon srednje? Želje, planovi i stavovi hrvatskih srednjoškolaca
Ristić Dedić, Zrinka ; Jokić, Boris
Zagreb: Agencija za znanost i visoko obrazovanje (AZVO)
2019.
978-953-7584-16-0