Pandora streaming radio: saturacija u industriji streaming platformi (CROSBI ID 286823)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Lozić, Joško
hrvatski
Pandora streaming radio: saturacija u industriji streaming platformi
Razvoj interneta i digitalizacija proizvodnih procesa izravno su utjecali na radikalne zaokrete u menadžerskim strategijama medijske industrije. Nove medijske industrije razvijale su se usporedo s naglim tehnološkim napretkom te su rušile barijere koje su izgrađene u prošlom stoljeću. Streaming industrija dio je nove medijske industrije koja nastaje u 21. stoljeću, a već pokazuje znakove saturacije te se konkurenti udružuju kako bi zadržali i proširili tržišni udio. Cilj je ovog rada analizirati menadžerske strategije i način upravljanja Pandora Media u kontekstu financijskog poslovnog rezultata. Analiza rezultata poslovanja ukazuje na gubitke koje Pandora Media ostvaruje iz operativnog poslovanja, ali i potpunu promjenu menadžerskih strategija. Iako pripada obitelji novih medijskih industrija, odnosno nove menadžerske paradigme, Pandora Media vratila se u okrilje klasičnog menadžerskog modela zadržavajući temeljna obilježja streaming industrije. Streaming industrija, iako jedna od najmlađih industrija unutar medijske industrije, već bilježi prve znakove zasićenja.
bundling, ekonomija platformi, medijska industrija, Pandora Media, streaming industrija
nije evidentirano
engleski
Pandora streaming radio: Saturation in the streaming platform industry
nije evidentirano
bundling, platform economy, media industry, Pandora media, streaming industry
nije evidentirano