Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje (CROSBI ID 68064)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka
hrvatski
Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje
U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo 2299 učenika osmih razreda osnovnih škola Grada Zagreba s ciljem odgovora na pitanja o tome percipiraju li učenici obrazovanje instrumentalnim za ostvarivanje dugoročnih pozitivnih životnih ishoda te percipiraju li Hrvatsku kao pogodno okružje za učenje i obrazovanje? U radu je utvređno i postojanje i veličina rodnih razlika i razlika s obzirom na obrazovno postignuće učenika u percepciji instrumentalnosti obrazovanja za ostvarivanjem dugoročnih pozitivnih životnih ishoda i Hrvatske kao pogodnog okružja za učenje i obrazovanje?
instrumentalnost obrazovanja ; učenička perspektiva ; kontekstualni čimbenici obrazovanja
nije evidentirano
engleski
Is It Worth to Study - Pupils' Perspective of Instrumentality of Education and of Croatia as an enviroment for learning
nije evidentirano
instrumentality of education ; pupils' perspective ; contextaul factors of education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
221-236.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu
Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2019.
978-953-6218-83-7