Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje (CROSBI ID 68064)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje // Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu / Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2019. str. 221-236

Podaci o odgovornosti

Jokić, Boris ; Ristić Dedić, Zrinka

hrvatski

Vrijedi li učiti (u Hrvatskoj) – učenička perspektiva instrumentalnosti obrazovanja i Hrvatske kao okružja za učenje i obrazovanje

U radu su prikazani rezultati istraživanja u kojem je sudjelovalo 2299 učenika osmih razreda osnovnih škola Grada Zagreba s ciljem odgovora na pitanja o tome percipiraju li učenici obrazovanje instrumentalnim za ostvarivanje dugoročnih pozitivnih životnih ishoda te percipiraju li Hrvatsku kao pogodno okružje za učenje i obrazovanje? U radu je utvređno i postojanje i veličina rodnih razlika i razlika s obzirom na obrazovno postignuće učenika u percepciji instrumentalnosti obrazovanja za ostvarivanjem dugoročnih pozitivnih životnih ishoda i Hrvatske kao pogodnog okružja za učenje i obrazovanje?

instrumentalnost obrazovanja ; učenička perspektiva ; kontekstualni čimbenici obrazovanja

nije evidentirano

engleski

Is It Worth to Study - Pupils' Perspective of Instrumentality of Education and of Croatia as an enviroment for learning

nije evidentirano

instrumentality of education ; pupils' perspective ; contextaul factors of education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

221-236.

objavljeno

Podaci o knjizi

Kompetencija Učiti kako učiti – teorijske osnove i istraživanja u hrvatskom kontekstu

Vizek Vidović, Vlasta ; Marušić, Iris

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2019.

978-953-6218-83-7

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija, Sociologija

Poveznice