Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Poučavanje komunikacijskih vještina kao dio cjeloživotnog obrazovanja (CROSBI ID 286695)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | međunarodna recenzija

Togonal, Marijana ; Brković, Vjera ; Bušljeta Kardum, Rona Poučavanje komunikacijskih vještina kao dio cjeloživotnog obrazovanja // SaZnanje, 2 (2020), 415-427

Podaci o odgovornosti

Togonal, Marijana ; Brković, Vjera ; Bušljeta Kardum, Rona

hrvatski

Poučavanje komunikacijskih vještina kao dio cjeloživotnog obrazovanja

Neprestana i brza društveno-gospodarska kretanja i promjene zahtijevaju prilagodbu pojedinca u smislu stjecanja novih znanja te razvijanje različitih vještina. Jedan od ključnih elemenata prilagođavanja tim promjenama jest proces cjeloživotnoga obrazovanja koje predstavlja svojevrstan odgovor na potrebu kontinuirana obrazovanja i učenja. Cjeloživotno obrazovanje nerijetko se smatra ključem osobnoga, socijalnoga i profesionalnoga razvoja pojedinca te polazištem za razvoj kompetencija potrebnih za život i rad u 21. stoljeću. Ostvarenje tih kompetencija nerijetko iziskuje primjenu različitih inovativnih strategija poučavanja i učenja, posebice strategija koje vode procesu aktivnoga učenja. U ovome radu cilj nam je prikazati važnost i ulogu poučavanja komunikacijskih vještina u procesu cjeloživotnoga obrazovanja, predstaviti strategije za njihovo poučavanje i učenje te istaknuti potrebu njihova kontinuirana usvajanja i u formalnim i u neformalnim oblicima obrazovanja. Budući da je aktivno učenje strategija najprimjerenija poučavanju, ali i usvajanju komunikacijskih vještina, u radu je predstavljena i konstruktivistička teorija unutar koje se razvija model interaktivnoga, suradničkoga učenja.

cjeloživotno obrazovanje ; kompetencije ; komunikacijske vještine ; neformalno obrazovanje ; strategije za aktivno učenje

nije evidentirano

engleski

Teaching communication skills as a part of lifelong learning

nije evidentirano

lifelong learning ; competencies ; communication skills ; informal education ; active learning strategies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2020.

415-427

objavljeno

2744-1210

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice