Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi (CROSBI ID 286609)
Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berbić Kolar, Emina ; Alar, Edita
hrvatski
Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi
Radom se propituje učinak biblioterapijskoga rada s djecom rane predškolske dobi. Prati se proces biblioterapije kao metoda praćenja doživljaja djece na temelju pročitanoga djela, rad s djecom te proces čitanja kao i vođenoga čitanja uz autorsku problemsku slikovnicu „Perolagana noć” koja je namijenjena djeci predškolske dobi. S obzirom na to da su djeca u današnje vrijeme svjedoci brojnih događaja koji imaju negativan utjecaj na njih i zbog kojih se osjećaju i ponašaju neprikladno, knjiga je jedan od „lijekova za dušu” koja ima snažan, „magičan”, terapijski utjecaj. Uz biblioterapiju djeca imaju priliku poistovjetiti se s likom i događajem, identificirati sebe, svoje, ali i osjećaje drugih ljudi.„Biblioterapija uključuje čitanje knjiga koje pomažu djeci da se nose s problemima i shvate da nisu sama te da je njihova emocionalna reakcija normalna.” Russel, 2009.
biblioterapija, biblioterapijski proces, djeca rane predškolske dobi
nije evidentirano
engleski
Bibliotherapy in working with children of early pre-school age
nije evidentirano
bibliotherapy, bibliotherapy process, children of early preschool
nije evidentirano