Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi (CROSBI ID 286609)

Prilog u časopisu | stručni rad | međunarodna recenzija

Berbić Kolar, Emina ; Alar, Edita Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi // SaZnanje, 2 (2020), 471-483

Podaci o odgovornosti

Berbić Kolar, Emina ; Alar, Edita

hrvatski

Biblioterapija u radu s djecom rane predškolske dobi

Radom se propituje učinak biblioterapijskoga rada s djecom rane predškolske dobi. Prati se proces biblioterapije kao metoda praćenja doživljaja djece na temelju pročitanoga djela, rad s djecom te proces čitanja kao i vođenoga čitanja uz autorsku problemsku slikovnicu „Perolagana noć” koja je namijenjena djeci predškolske dobi. S obzirom na to da su djeca u današnje vrijeme svjedoci brojnih događaja koji imaju negativan utjecaj na njih i zbog kojih se osjećaju i ponašaju neprikladno, knjiga je jedan od „lijekova za dušu” koja ima snažan, „magičan”, terapijski utjecaj. Uz biblioterapiju djeca imaju priliku poistovjetiti se s likom i događajem, identificirati sebe, svoje, ali i osjećaje drugih ljudi.„Biblioterapija uključuje čitanje knjiga koje pomažu djeci da se nose s problemima i shvate da nisu sama te da je njihova emocionalna reakcija normalna.” Russel, 2009.

biblioterapija, biblioterapijski proces, djeca rane predškolske dobi

nije evidentirano

engleski

Bibliotherapy in working with children of early pre-school age

nije evidentirano

bibliotherapy, bibliotherapy process, children of early preschool

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2020.

471-483

objavljeno

2744-1210

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Filologija, Književnost