Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Model izbora optimalne kratkoročne strategije pivovare (CROSBI ID 788065)

Druge vrste radova | radovi sa studija

Lukić, Zoran Model izbora optimalne kratkoročne strategije pivovare // Social Science Research Network. 2013.

Podaci o odgovornosti

Lukić, Zoran

hrvatski

Model izbora optimalne kratkoročne strategije pivovare

Istraživanja pivarskoga sektora prepoznaju dva glavna endogena čimbenika koji utječu na potražnju neke marke industrijskoga piva: prodajnu cijenu te izdatak za marketing i ambalažu. No, dosadašnje su analize bile ograničene samo na pojedinačni utjecaj jednoga ili drugoga, uglavnom pritom koristeći neprimjeren model elastičnosti. Umjesto toga, ovaj rad predlaže dvodimenzionalnu sigmoidnu funkciju potražnje u obje varijable, koja je robusno prilagođena uvjetima promatranoga tržišta. S takvom funkcijom potražnje (podložnom ograničenjima tržišta i proizvodnoga kapaciteta) ugrađenom u financijski model društva, on postaje analitičko oruđe za maksimiziranje očekivane dobiti, tj. odabir optimalne kratkoročne strategije pivovare. Ovaj postupak ispitan je na modelu Zagrebačke pivovare, najvećega hrvatskog proizvođača piva, s obećavajućim rezultatima.

Financijski model društva ; optimizacija ; potpora odlučivanju

nije evidentirano

engleski

An Optimal Short-Term Strategy Selection Model for a Brewery

nije evidentirano

Corporate financial model ; optimization ; decision support

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Social Science Research Network

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano

Poveznice