Model izbora optimalne kratkoročne strategije pivovare (CROSBI ID 788065)
Druge vrste radova | radovi sa studija
Podaci o odgovornosti
Lukić, Zoran
hrvatski
Model izbora optimalne kratkoročne strategije pivovare
Istraživanja pivarskoga sektora prepoznaju dva glavna endogena čimbenika koji utječu na potražnju neke marke industrijskoga piva: prodajnu cijenu te izdatak za marketing i ambalažu. No, dosadašnje su analize bile ograničene samo na pojedinačni utjecaj jednoga ili drugoga, uglavnom pritom koristeći neprimjeren model elastičnosti. Umjesto toga, ovaj rad predlaže dvodimenzionalnu sigmoidnu funkciju potražnje u obje varijable, koja je robusno prilagođena uvjetima promatranoga tržišta. S takvom funkcijom potražnje (podložnom ograničenjima tržišta i proizvodnoga kapaciteta) ugrađenom u financijski model društva, on postaje analitičko oruđe za maksimiziranje očekivane dobiti, tj. odabir optimalne kratkoročne strategije pivovare. Ovaj postupak ispitan je na modelu Zagrebačke pivovare, najvećega hrvatskog proizvođača piva, s obećavajućim rezultatima.
Financijski model društva ; optimizacija ; potpora odlučivanju
nije evidentirano
engleski
An Optimal Short-Term Strategy Selection Model for a Brewery
nije evidentirano
Corporate financial model ; optimization ; decision support
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Social Science Research Network
2013.
nije evidentirano
objavljeno