Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika (CROSBI ID 68032)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kisovar-Ivanda, Tamara
hrvatski
Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika
Rad se bavi pitanjima izrade individualiziranog i obogaćenog kurikuluma koji odgovara potrebama darovitog pojedinca ili skupine, ističući nužnost diferencijacije kao individualizacijske strategije. Sustav mentorstva organiziran u suradnji škole i ustanova informalnog obrazovanja upućuje i na potrebu personalizacije odgojno-obrazovnog procesa. U ovome se radu proces personalizacije u obrazovanju darovite djece pokušava sagledati iz nešto promijenjene perspektive. Nasuprot, od strane sustava formalnog obrazovanja pokrenute prakse isključivo učiteljskog mentorstva, nastoji se osmisliti i objasniti model povećane kontrole kurikuluma vlastitog obrazovanja od strane samog darovitog učenika, a u suradnji s pridruženim mentorima obrazovnih i kulturnih ustanova informalnog obrazovanja u lokalnoj zajednici.
daroviti učenici, individualizirani kurkulum, personalizacija u odgojno-obrazovnom procesu
nije evidentirano
engleski
From Individualization to Personalization in the Education of Gifted Students
nije evidentirano
gifted students, individualized curriculum, personalization in the educational process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
313-324.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Zrilić, Smiljana
Zadar: Sveučilište u Zadru
2016.
978-953-331-135-7