Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika (CROSBI ID 68032)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kisovar-Ivanda, Tamara Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.). Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 313-324

Podaci o odgovornosti

Kisovar-Ivanda, Tamara

hrvatski

Od individualizacije do personalizacije u obrazovanju darovitih učenika

Rad se bavi pitanjima izrade individualiziranog i obogaćenog kurikuluma koji odgovara potrebama darovitog pojedinca ili skupine, ističući nužnost diferencijacije kao individualizacijske strategije. Sustav mentorstva organiziran u suradnji škole i ustanova informalnog obrazovanja upućuje i na potrebu personalizacije odgojno-obrazovnog procesa. U ovome se radu proces personalizacije u obrazovanju darovite djece pokušava sagledati iz nešto promijenjene perspektive. Nasuprot, od strane sustava formalnog obrazovanja pokrenute prakse isključivo učiteljskog mentorstva, nastoji se osmisliti i objasniti model povećane kontrole kurikuluma vlastitog obrazovanja od strane samog darovitog učenika, a u suradnji s pridruženim mentorima obrazovnih i kulturnih ustanova informalnog obrazovanja u lokalnoj zajednici.

daroviti učenici, individualizirani kurkulum, personalizacija u odgojno-obrazovnom procesu

nije evidentirano

engleski

From Individualization to Personalization in the Education of Gifted Students

nije evidentirano

gifted students, individualized curriculum, personalization in the educational process

nije evidentirano

Podaci o prilogu

313-324.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Zrilić, Smiljana

Zadar: Sveučilište u Zadru

2016.

978-953-331-135-7

Povezanost rada

Pedagogija

Poveznice