Važnost razvijanja digitalne marketing strategije (CROSBI ID 697052)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja
hrvatski
Važnost razvijanja digitalne marketing strategije
Direktni marketing putem digitalnih medija stvara dodatne vrijednosti kako za same potrošače tako i za poduzeća i ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva jer je usmjeren prema ciljanim skupinama potrošača. Ciljana promocija omogućava da marketinška poruka stigne do ciljane skupine potrošača kao i mjerenje učinkovitosti marketinške poruke kroz odaziv te stvaranje baza podataka o potrošačima i njihovim potrebama i željama. Jedinstveni pristup potrošačima uz primjenu moderne tehnologije za komunikaciju s potrošačima važni su ne samo za razumijevanje potrošačevih potreba i želja i razvijanje odnosa nego i za pozicioniranje i diferencijaciju proizvoda ili usluge u odnosu na konkurenciju, kreiranje superiornih ponuda kao i prilagođavanje promjenama u okruženju. U radu su prikazani modeli komunikacije sa krajnjim potrošačima kroz direktni i digitalni marketing kao i važnost razvijanja digitalne marketing strategije za poduzeća za uspješnost i unapređenje poslovanja.
direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije
nije evidentirano
engleski
The importance of developing a digital marketing strategy
nije evidentirano
marketing, digital marketing, marketing strategies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
393-399.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management
Bevanda, V.
online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM)
Podaci o skupu
4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)
predavanje
03.09.2020-03.09.2020
online