Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost razvijanja digitalne marketing strategije (CROSBI ID 697052)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja Važnost razvijanja digitalne marketing strategije // EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management / Bevanda, V. (ur.). online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM), 2020. str. 393-399

Podaci o odgovornosti

Smoljić, Mirko ; Guzovski, Marina ; Rudančić, Andreja

hrvatski

Važnost razvijanja digitalne marketing strategije

Direktni marketing putem digitalnih medija stvara dodatne vrijednosti kako za same potrošače tako i za poduzeća i ostvarenje njihovih poslovnih ciljeva jer je usmjeren prema ciljanim skupinama potrošača. Ciljana promocija omogućava da marketinška poruka stigne do ciljane skupine potrošača kao i mjerenje učinkovitosti marketinške poruke kroz odaziv te stvaranje baza podataka o potrošačima i njihovim potrebama i željama. Jedinstveni pristup potrošačima uz primjenu moderne tehnologije za komunikaciju s potrošačima važni su ne samo za razumijevanje potrošačevih potreba i želja i razvijanje odnosa nego i za pozicioniranje i diferencijaciju proizvoda ili usluge u odnosu na konkurenciju, kreiranje superiornih ponuda kao i prilagođavanje promjenama u okruženju. U radu su prikazani modeli komunikacije sa krajnjim potrošačima kroz direktni i digitalni marketing kao i važnost razvijanja digitalne marketing strategije za poduzeća za uspješnost i unapređenje poslovanja.

direktni marketing, digitalni marketing, marketing strategije

nije evidentirano

engleski

The importance of developing a digital marketing strategy

nije evidentirano

marketing, digital marketing, marketing strategies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

393-399.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

EMAN 2020 Conference Proceedings - The 4th Conference on Economics and Management

Bevanda, V.

online: Udruženje ekonomista i menadžera Balkana (UDEKOM)

Podaci o skupu

4th International Scientific Conference Economics and Management: How to Cope With Disrupted Times (EMAN 2020)

predavanje

03.09.2020-03.09.2020

online

Povezanost rada

Ekonomija