Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj suvremenih komunikacijskih tehnologija na online učenje studenata (CROSBI ID 286402)

Prilog u časopisu | stručni rad

Marjanica, Frane ; Projić, Ante ; Seser, Tomislav ; Marjanica, Maja Utjecaj suvremenih komunikacijskih tehnologija na online učenje studenata // STED journal, 2 (2020), 98-105

Podaci o odgovornosti

Marjanica, Frane ; Projić, Ante ; Seser, Tomislav ; Marjanica, Maja

hrvatski

Utjecaj suvremenih komunikacijskih tehnologija na online učenje studenata

U radu je obrađen utjecaj suvremenih komunikacijskih tehnologija na online učenje studenata. Komunikacijske tehnologije su centar istraživanja, posebno njihov utjecaj u učenju na način koji se prethodno trudilo izbjeći. Predrasude koje su stajale uz spominjanje mogućnosti online učenja su maknute. Nakon provedenog lockdowna uslijed pandemije Covid-19 virusom, online učenje postaje spas za desetke tisuća studenata koji imaju mogućnost nastaviti sa obrazovanjem u trenutku kada se činilo da je cijeli svijet oko njih stao. Prilikom pisanja članka korišten je sistematski pristup radu tako što su proučene prednosti i nedostatci koje online učenje donosi u XXI stoljeću te da li omogućuje korak naprijed u sveukupnom obrazovanju od strane studenata i profesora. Obrazovanje predstavlja glavni temelj i ključ uspjeha pojedinca. Razvojem komunikacijskih tehnologija to je omogućeno i osobama koje žive dalje od velikih gradova. Preko softverskih platformi za komunikaciju i suradnju učenje je pojednostavljeno putem razgovora, video sastanaka te pohrane podataka na jedno mjesto.

obrazovanje ; komunikacijska tehnologija ; internet ; aplikacija ; Covid-19

nije evidentirano

engleski

Impact of modern communication technologies on online learning

nije evidentirano

education ; communication technology ; internet ; application ; Covid-19

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2

2020.

98-105

objavljeno

2637-2150

2637-2614

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Računarstvo