Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (CROSBI ID 437148)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Kos Kavran, Andrijana
Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina
hrvatski
Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji
U ovom doktorskom radu istražiti će se koncept marketinga doživljaja, utvrditi uloga proširene stvarnosti kao pružatelja doživljaja te istražiti utjecaj marketinga doživljaja i proširene stvarnosti na zadovoljstvo turističkim doživljajem i lojalnost turističkoj destinaciji. Cilj istraživanja je sumirati i proširiti spoznaje o marketingu doživljaja te istražiti mogućnost korištenja proširene stvarnosti u funkciji marketinga doživljaja da bi se postiglo zadovoljstvo turista doživljajem u turističkoj destinaciji i njihova lojalnost. Za navedeno postavljen je konceptualni model, a za testiranje odnosa varijabli u modelu provest će se istraživanje primjenom metode eksperimenta te metodom ispitivanja. Po provedenom istraživanju, prikupljeni podaci analizirati će se odgovarajućim statističkim metodama i postupcima.
doživljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje
nije evidentirano
engleski
The role of augmented reality in improving the experiential marketing in tourism destination
nije evidentirano
experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling
nije evidentirano
Podaci o izdanju
228
28.01.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka