Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji (CROSBI ID 437148)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Kos Kavran, Andrijana Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji / Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2020

Podaci o odgovornosti

Kos Kavran, Andrijana

Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina

hrvatski

Uloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji

U ovom doktorskom radu istražiti će se koncept marketinga doživljaja, utvrditi uloga proširene stvarnosti kao pružatelja doživljaja te istražiti utjecaj marketinga doživljaja i proširene stvarnosti na zadovoljstvo turističkim doživljajem i lojalnost turističkoj destinaciji. Cilj istraživanja je sumirati i proširiti spoznaje o marketingu doživljaja te istražiti mogućnost korištenja proširene stvarnosti u funkciji marketinga doživljaja da bi se postiglo zadovoljstvo turista doživljajem u turističkoj destinaciji i njihova lojalnost. Za navedeno postavljen je konceptualni model, a za testiranje odnosa varijabli u modelu provest će se istraživanje primjenom metode eksperimenta te metodom ispitivanja. Po provedenom istraživanju, prikupljeni podaci analizirati će se odgovarajućim statističkim metodama i postupcima.

doživljaj, visoka tehnologija, turizam, eksperiment, strukturalno modeliranje

nije evidentirano

engleski

The role of augmented reality in improving the experiential marketing in tourism destination

nije evidentirano

experience, high technology, tourism, experiment, structural equation modelling

nije evidentirano

Podaci o izdanju

228

28.01.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija