Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj igre za Oculus Rift dk2 (CROSBI ID 286321)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Rusan, Stjepan ; Breslauer, Nenad Razvoj igre za Oculus Rift dk2 // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 49-56

Podaci o odgovornosti

Rusan, Stjepan ; Breslauer, Nenad

hrvatski

Razvoj igre za Oculus Rift dk2

Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First- personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.

Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio

nije evidentirano

engleski

Game Development for the Oculus Rift dk2

nije evidentirano

Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio

nije evidentirano

Podaci o izdanju

11 (1)

2020.

49-56

objavljeno

1847-702X

1849-1138

Povezanost rada

Računarstvo

Poveznice