Razvoj igre za Oculus Rift dk2 (CROSBI ID 286321)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rusan, Stjepan ; Breslauer, Nenad
hrvatski
Razvoj igre za Oculus Rift dk2
Rad prikazuje ostvarivanje sustava virtualne stvarnosti u izrade igre tipa FPS (eng. First- personal shooter) korištenjem razvojnoga okruženja Unity i naočala za virtualnu stvarnost Oculus rift dk2. Provedena je anketa o samoj igri kako bi se doznalo više o iskustvu korištenja sustava te koje su prednosti i nedostaci igre. Napredne tehnologije računalne grafike u stvarnom vremenu koriste se u računalnim igrama što predstavlja vrlo inovativno područje razvoja, te je ujedno i jedno od tržišno najzanimljivijih područja. Čime u velikoj mjeri daju poticaj razvoju tehnologije grafike u stvarnom vremenu. First Person Shooter računarske igre imaju najveću popularnost među žanrovima igara u virtualnom svijet u kojoj igrač sve promatra iz perspektive glavnog lika, tj. "kroz njegove oči". Ovaj žanr je iznimno popularan i profitabilan, a razvojem virtualne stvarnosti popularnost mu sve više jača.
Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio
nije evidentirano
engleski
Game Development for the Oculus Rift dk2
nije evidentirano
Unity game engine ; FPS ; Oculus Rift dk2 ; Visual Studio
nije evidentirano